Lutetium 71 Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Scarcity, Det er ikke nokk resurser på planeten = BULLSHIT. Scarcity er en marteksførings tekknikk for å få folk til å kjøpe. Hvis jeg eier ett firma som lager "LIMITED EDITON DVD BOX SETS(BUY NOW - HALF PRICE within the next 2 days - ONLY 3 left! BUY NOW!!!)." Hva jeg egentlig kommuniserer er: Du Trenger hva jeg selger, Du brude føle ett sterkt press for å kjøpe produktet mitt, det er bare 3 igjenn (med tanke på att det var planlagdt på forhånd som "limited edition"). Å akseptere denne tekknikken some ett forhold mellom persjon og advertisement, Uten bevisthet for hvordan denne tekknikken påvirker persjonen vill mest sannsynelig (Deteriorate that persons life experience). Kvinneguiden har jeg sett er veldig skyldig i å ha massete reklame i bladene sine. Kjøp dette, Du må ha dette, Kjøp den her. Selom orda ikke er der, føler jeg att presentasjonen av produktene prøver å komunisere dette. Det er bare mas og bullshit som mest sansynelig kun fucker opp persjonen som lesser det(med mindre dem har bevisthet for det). En bra marketsførings tekknikk. Jeg vinner og idiot motageren på andre siden taper. Hva har dette med single liv å gjøre? Alt! Å gå rundt med scarcity mentaliteten gir sikkerhet for att persjonen mest sannsynlig vill være single veldig lenge. So thats it, det fucker opp folk. Genererer en påtvunget virklighet. Og det er hva "Western" kultur har blitt. THE FORCE REALITY booooooooo(ghost)! Til alle kvinnfolk som tenker, Jeg må kjøpe denne smiken, jeg må ha dette produktet jeg må må, Stress stress. Hvorfor ikke bare spise sunt, legg vekk all stress (som noe kan komme av reklame orienterte kilder). Så formelen er: Stress kvinnfolk til å tro att dem trenger sminke > Stress påvirker utsene > Produkter for å skjule utsene ødlegger huden > kvinnfolk trenger mer sminke > Profit! Plaser 100 random mannfolk og 100 random kvinnfolk i 20åra uten smike i ett rom: Jeg vedder 1000kr på att de mannfolka jeg plaserte i rommet vill ha sundere hud og se genrelt renere ut. Titt ned i venstre hjørne, og følg bildene, så trenger du ikke bekymre deg for "scarcity" eller hva du kalte det:
Rootz Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Titt ned i venstre hjørne, og følg bildene, så trenger du ikke bekymre deg for "scarcity" eller hva du kalte det:Endre1.pngEndre2.png Du kan gjøre det selv. Endret 29. juli 2014 av Rootz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå