Gå til innhold

Hvor kan man bestille/kjøpe "egendesignet" sko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på om noen har kjennskap til nettbutikker som man kan bestille "egendesignet" sko i form av bilder? Saken er nemlig slik at jeg har funnet drømmeskona til en spesiell anledning, men skoene har dessverre for høy hæl... Ønsker de skona, bare med en lavere hæl. Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: e0a1b...241
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på om noen har kjennskap til nettbutikker som man kan bestille "egendesignet" sko i form av bilder? Saken er nemlig slik at jeg har funnet drømmeskona til en spesiell anledning, men skoene har dessverre for høy hæl... Ønsker de skona, bare med en lavere hæl. Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: e0a1b...241

Kan en skomaker evt "bygge de om" for deg?

Anonymous poster hash: 8584e...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Italia, og her er det massevis av små skoprodusenter. Høy kvalitet, greie priser. De lager det du ber dem om. Jeg fikk spesial-lagde sko her for 60 euro for 2 uker siden. Valgte farge, type skinn, såle, hælhøyde.

Jeg vet ikke om noen av dem er på internett - men prøv å google litt?

Anonymous poster hash: 834e5...567
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Italia, og her er det massevis av små skoprodusenter. Høy kvalitet, greie priser. De lager det du ber dem om. Jeg fikk spesial-lagde sko her for 60 euro for 2 uker siden. Valgte farge, type skinn, såle, hælhøyde.

Dette har jeg aldri hørt om. Dette skal jeg huske på. 60 euro er vel rundt 500 kr?

Anonymous poster hash: 9caff...5c1

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan en skomaker evt "bygge de om" for deg?

Anonymous poster hash: 8584e...4cc

Det har jeg ikke peiling på. Men må si jeg har mine sterke tvil. Vett bare om 1 (kanskje 2?) skomaker her i byn. Får sende en mail å høre. Ingenting skal være ugjort ;)

Søren også! Skulle bodd i Italia ja!! Har googlet litt og det nærmeste jeg kom var en nettbutikk som du kunne egendesignede sko. Men der hadde du "bare" ulike valg (høy/lav hæl, lukket/åpen/sandal sko osv), så skoen blir uansett ikke lik. Kan jo se om etsy/ebay har noe slikt :) Takk for tips :)

Anonymous poster hash: e7b08...adf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...