AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Kjære kvinneguiden, jeg søker deres hjelp til å forstå hva denne fyren egentig driver med! Dette er en mann jeg ble kjent med for 3 år siden. Vi er i siste halvdel av 20'årene. Vi datet noen måneder, og jeg visste med engang at det var noe spesielt ved denne mannen, et slags bånd på en måte. Men plutselig slutter jeg bare å høre fra han. Jeg blir naturligvis sint, og etter noen uker sender jeg han en lang melding om at man ikke kan behandle en jente på den måten, at det er uakseptabelt. Hadde vi bare møttes en eller to ganger så kunne jeg forstått det, men vi hadde vært endel sammen i 3 måneders tid, og snakket sammen nesten hver dag. Jeg hadde det veldig tungt i en periode etterpå, for jeg visste at det var han jeg ville være med. To måneder etter at jeg sendte den sinte meldingen, fikk jeg melding midt på natta om at togstasjonen der jeg bor er veldig fin om natta. Jeg hadde jo slettet nummeret hans, så jeg visste ikke at det var han, i tillegg så lå jeg og sov, så jeg så den ikke før om morgenen. Da hadde han alt dratt. Jeg har jo nå fått vite at han var ganske full, og visste ikke helt hvordan han endte opp i byen der jeg bor, men at det var vel dit han ville. Etter det har vi ikke mer kontakt. Så ett år senere, kommer han tilbake i livet mitt. Jeg slipper han inn, ganske nølede, med de forutsettninger at vi bare skulle være venner. Det gikk som det gikk, og to måneder etterpå ble vi offesielt kjærester. Han fortalte at grunnen til at han kuttet kontakten første gangen var fordi det ble for seriøst for han, og han ble redd. Vi var sammen i ett fantastisk år, vi er utrolig bra sammen, og jeg har fått møte hele familien hans, og har et godt forhold til de, vi har til og med vært på ferie sammen, og jeg har fått møte datteren hans på tre år gjevnlig samt barnemoren. Og i romjula hadde vi "fremtidssamtalen", hvor vi ble enige om å satse på hverandre. Det var utrolig skumelt for min del med tanke på fortiden vår, men jeg valgte å ta en sjange.Og jeg angrer ikke ett sekund. Så for tre uker siden, velger han å gjøre det slutt og sa at han ikke ville ha meg i livet sitt, og ikke ville være "min", og det er utelukkende pga min holdning de siste tre månedene. Hennviser til Hvorfor er jeg en bitch? SÅ. Det er altså 3 uker siden vi har sett/snakket med hverandre. Men det virker som at han prøver å fremprovosere en slags reakjson hos meg. Mulig jeg tar helt feil, og det bare er tilfedligheter, og det er det jeg trenger hjelp til for å finne ut av.. Den første uka så sendte han meg en snap midt på natta av det mørke rommet hans, uten at det stod noenting. Jeg sendte "?" tilbake, men fikk aldri noe svar. Så først etter to uker bestemmer han seg for å fjerne forholdet vårt fra facebook. Og det er jo greit det, men jeg ville jo tro at når han lot det stå i to uker, så ville han kanskje snakket med meg før han fjernet det. (sist vi kranglet fjernet han det fra facebook, og da ringte jeg han med engang) Deretter blokkerte han meg fra chatten på facebook. Det kunne jeg godt ha skjønt om jeg overøste han med meldinger, men jeg har jo ikke gjort/sagt noenting. Og jeg vet at han blokkerte meg siden han stod som pålogget hos venninna mi flere ganger, men ikke hos meg. Etter noen dager laster jeg opp ett nytt forsidebilde hvor det står "Everything happens for å reason, sometimes that reason is you're stupid and make bad choises" (siktet mot meg, selvsagt) da var han plutselig pålogget igjen med engang gitt. Samme dagen legger jeg meg til i en gruppe på facebook som jeg ikke visste at han var medlem av, og det krevdes godkjenning for å bli med. Så får jeg beskjed om at HAN har godkjent forespørselen min. Jeg har jo selvsagt gjemt han fra tidslinja mi på facebook, jeg vil jo ikke vite hva han driver med til en hver tid, men etter alt det ble jeg nysgerrig og gikk inn. Han har plutselig blitt mye mer aktiv på å oppdatere statuser. Ikke noe "farlig" bare sånne statuser om jobb osv. Virket som han stresset mye. Den nyeste stautsen var om noen ville være med på 50tall's dans.. Han VET at jeg elsker 50 tallet, og at jeg elsker å danse.. Han liker ikke å danse! Så jeg syns jo det virker som at han prøver å få meg til å ta kontakt. Jeg har jo selvsagt lyst til å prate med han, og få si unnskyld for oppførselen min den kvelden det ble slutt osv. Men ettersom han sa tydlig i fra at han ikke vil ha meg i livet sitt, så syns ikke jeg at jeg burde være den som tar første steget.. Hva tror dere? Er det bare tilfeldigheter, eller prøver han på sitt barnsligevis å fremprovosere en reaksjon fra meg? Anonymous poster hash: 37b5a...a01
Zouk Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Virker som mye drama her, det at han bare forsvant etter noen måneders bekjentskap får varsellampene til å lyse hos meg i hvert fall.OK, du oppførte deg "bitchete" en stund i følge deg selv, og han gjorde det slutt. Det vet du best selv, men hvis det er en uvanlig oppførsel for deg i forhold er det ennå en varsellampe. Mister du deg selv kan det godt hende du er i en relasjon som er feil for deg.Og hvis dette er normalt for deg i forhold, prøv å les litt om tilknytning etc. Mennesker gjentar ofte mønstre fra sine tidlige år i voksen alder fordi det er kjent. Det vil ikke si at det er fordelaktigDet virker for meg som at du bedriver litt ønsketenking angående om han prøver å fremprovosere en reaksjon og få kontakt. Han er antagelig ikke over forholdet, men det vil ikke si at han ønsker seg tilbake.Jeg har opplevd å "bli en bitch" en gang i et forhold. Jeg ville så fryktelig gjerne at kjæresten skulle forstå hvordan en hendelse gikk inn på meg. Kverna på det samme om og om og om igjen, tok opp samme tema i alle mulige situasjoner osv. Jeg drev oss begge fra vettet, nesten. Det ble heldigvis slutt. Vi var rett og slett feil for hverandre.Det går helt fint an å elske hverandre uten å passe til å leve resten av livet sammen. Du tar din egen oppførsel til etterretning og er villig til å gjøre endringer, veldig bra. Men; Du kan ikke endre personlighet. Lykke til, håper du finner roligere farvann der du har det bedre.Beklager merkelig orddeling, ordene fulgte ikke med til neste linje... 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Virker som mye drama her, det at han bare forsvant etter noen måneders bekjentskap får varsellampene til å lyse hos meg i hvert fall. OK, du oppførte deg "bitchete" en stund i følge deg selv, og han gjorde det slutt. Det vet du best selv, men hvis det er en uvanlig oppførsel for deg i forhold er det ennå en varsellampe. Mister du deg selv kan det godt hende du er i en relasjon som er feil for deg. Og hvis dette er normalt for deg i forhold, prøv å les litt om tilknytning etc. Mennesker gjentar ofte mønstre fra sine tidlige år i voksen alder fordi det er kjent. Det vil ikke si at det er fordelaktig Det virker for meg som at du bedriver litt ønsketenking angående om han prøver å fremprovosere en reaksjon og få kontakt. Han er antagelig ikke over forholdet, men det vil ikke si at han ønsker seg tilbake. Jeg har opplevd å "bli en bitch" en gang i et forhold. Jeg ville så fryktelig gjerne at kjæresten skulle forstå hvordan en hendelse gikk inn på meg. Kverna på det samme om og om og om igjen, tok opp samme tema i alle mulige situasjoner osv. Jeg drev oss begge fra vettet, nesten. Det ble heldigvis slutt. Vi var rett og slett feil for hverandre. Det går helt fint an å elske hverandre uten å passe til å leve resten av livet sammen. Du tar din egen oppførsel til etterretning og er villig til å gjøre endringer, veldig bra. Men; Du kan ikke endre personlighet. Lykke til, håper du finner roligere farvann der du har det bedre. Beklager merkelig orddeling, ordene fulgte ikke med til neste linje... Tusen takk for svar Jeg har blitt sånn i alle mine forhold, men jeg har trodd det var fordi jeg bare var lei av vedkommede. Det er nå jeg har insett at det faktisk kan ha noe med relasjonen til faren min å gjøre, og jeg har brukt de siste ukene til å jobbe mye med megselv. De siste tre månedene har jeg slitt utrolig mye med negativ energi, og jeg har jo da tydligvis latt det gå uttover han uten at jeg har vært klar over det selv. Det har skjedd så mye negativt. Alt fra dødsfall til at senga mi faller sammen mens jeg sover. Jeg kan jo forøvrig legge til at jeg noen dager etter hadde tre andre gutter i topplista på snapchat, og jeg så på facebook at den samme dagen hadde den nye telefonen hans gått i veggen. Det har ikke så mye med ønsketenkning å gjøre, jeg er bare litt forvirret over signalene han sender. Jeg må jo snakke med han før eller sener, ettersom jeg har mange ting hos han, og han har nøklene mine og jeg hans. Han er en veldig spesiel fyr. Han liker å vite at han er ønsket, og han vil at jeg skal ta initiativ og vise at jeg elsker han. Derfor er jeg litt rådvill i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 37b5a...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå