AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Hvordan fungerer blokkeringsfunksjonen på møteplassen? Det hender det er noen rare damer som tar kontakt, og siden jeg er en snill og hyggelig fyr har jeg ofte litt problemer med å si ting rett ut. Så hvordan fungerer blokkeringsfunksjonen? Fungerer den slik at de ikke kan ta kontakt med meg, men at de fortsatt kan se om jeg er pålogget osv?Anonymous poster hash: 1744c...3e6
Sandie Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 De kan ikke kontakte deg, men tror de kan se deg på listen over påloggede brukere.Slik var det ihvertfall før. Hvis de prøver å klikke seg inn på profilen din vil det komme opp melding om at de er blokkert.
Sandie Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Sjekket nå,og det står: "Blokkerte profiler kan ikke se din profil eller skrive meldinger til deg. Du kan fjerne en blokkering ved å klikke knappen "Fjern"."
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Sjekket nå,og det står: "Blokkerte profiler kan ikke se din profil eller skrive meldinger til deg. Du kan fjerne en blokkering ved å klikke knappen "Fjern"." Ypperlig... Noen mennesker syns jeg oppriktig synd på. Men jeg orker ikke bruke tid der inne av sympati Anonymous poster hash: 1744c...3e6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Jeg blokkerte noen menn på Møteplassen en gang, men etter en stund skulle jeg inn og se på profilen til han ene likevel. Da fikk jeg beskjed om at han hadde blokkert meg, så da må han jo ha sett profilen min - for å blokkere meg ?!?!?! Litt guffent det der. Anonymous poster hash: bccac...c2d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Og på sukker - selv om man har krysset av for at profilbildet ikke skal synes i sidebanneren så synes det der likevel - meget spesielt... Anonymous poster hash: bccac...c2d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jeg blokkerte noen menn på Møteplassen en gang, men etter en stund skulle jeg inn og se på profilen til han ene likevel. Da fikk jeg beskjed om at han hadde blokkert meg, så da må han jo ha sett profilen min - for å blokkere meg ?!?!?! Litt guffent det der. Anonymous poster hash: bccac...c2d Så kjipt! Da er jo poenget med blokkering litt borte. Greia er at det er damer som ikke har sagt eller gjort noe galt egentlig... Men folk som knapt kan skrive, og virker veldig desperate, og litt "korte", syns jeg det er ubehagelig å avvise. Da tenkte jeg det kunne være bedre å si at jeg går funnet meg ei allerede som jeg skal fortsette å date, og si at jeg skal slette profilen pga det. Og så bare blokkere dem... Men da går jo ikke det...Anonymous poster hash: 1744c...3e6
Snipa Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Men herlighet, du trenger jo ikke lyge. Du trenger ikke svare dem engang, egentlig. Hvis du likevel må svare da, så kan du si noe sånt som "takk for meldingen din, men jeg tror ikke vi passer sammen. Lykke til videre". Da er du både hyggelig og høflig. Tar de ikke et nei for et nei men sender nok en melding, så ignorerer du bare det. Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå