Gå til innhold

slåssing i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama mi er av en eller annen grunn veldig glad i å lekeslåss i senga, som ofte blir litt mer enn bare lek.. det handler om å være sterkest. Og jeg må innrømme hun vinner noen ganger.. hun trener litt, men er nok mest naturlig sterk. Flere som har det slik? At det brytes i senga og at dama virkelig er sterk? Litt morsomt er det faktisk også :)

Anonymous poster hash: f3988...839
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Whatever floats your boat:) Har leke-sloss før og etter sex, og ellers, men ikke sånn mens vi holder på. Vinner som regel bare når jeg får ham i hode eller arm-lås :fnise:

Anonymous poster hash: bbce1...f5d
Gjest Gunfreak
Skrevet

Dama har ikke vunnet enda, jeg er sterkere og mykere. Derimot om vi dkulle jogge 4km ville hun vinne med 3980 meter, da jeg ville kollapset og død etter 20 meter

• Liker 1
Gjest Dalma
Skrevet

Vi lekesloss hele tida, faktisk. Lar ham vinne av og til, men tullingen tror det er motsatt :fnise:

Gjest Amémonos
Skrevet

Elsker å lekeslåss i senga. Jeg vinner heldigvis aldri.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

det er digg :) ingenting er som å slåss litt og så ha hard sex etterpå :)

Anonymous poster hash: f3988...839
AnonymBruker
Skrevet

fordi som har dame som kan gi dere juling, har jeg bare en ting å si. BEGYNN å tren;) Daner vil ha en råsterk mann som kan løfte vekten deres minst to ganger i benkpress. Er mannen som skal være alfa-dog i sengen, hehe:P

Anonymous poster hash: b6179...432

Skrevet

fordi som har dame som kan gi dere juling, har jeg bare en ting å si. BEGYNN å tren;) Daner vil ha en råsterk mann som kan løfte vekten deres minst to ganger i benkpress. Er mannen som skal være alfa-dog i sengen, hehe:PAnonymous poster hash: b6179...432

Det er jeg ikke enig i. Jeg lekesloss med kjæresten, og bruker vi bare armer er det ingen tvil om at jeg vinner. Jeg er vesentlig sterkere enn han i armene, men til gjengjeld er han mye sterkere i bena en meg. Alikevel kunne jeg ikke drømt om en bedre mann :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Jeg lekesloss med kjæresten, og bruker vi bare armer er det ingen tvil om at jeg vinner. Jeg er vesentlig sterkere enn han i armene, men til gjengjeld er han mye sterkere i bena en meg. Alikevel kunne jeg ikke drømt om en bedre mann :)

Så bra dere liker det. Hadde nok følt meg "mindre mann" om ei dame var sterkere enn meg. Er faktigst livredd for det, så derfor trener jeg som en gal, haha:P

Men kan jo være kult å "leke" at hun er sterkere enn meg, men det skjer ikke i virkeligheten:P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen elsker å lekeslåss. Alt fra slikking i fjeset, suge på haka, og blåse på navlen og halsen. Det er bare så hysterisk morsomt. Haha vi er sikkert de eneste så gjør dette her :sjenert:

Vi ler mye og vi slutter helt til en av oss blir skadet. Taper alltid men vinner noen ganger hvis jeg klarer å få flytte armene hans slik at jeg kan sitte på dem ;)

Anonymous poster hash: 423b6...398
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen lekeslåss både i senga og ellers hele tiden. Eneste problemet er at han er enebarn så han er ikke så flink til det, men han har kommet seg :fnise:

Og det med enebarn så mener jeg at han lekesloss med faren når han var liten og da tok jo selvsagt i det han kunne, mens jeg som har lekesloss med søsken vet jo at det ikke handler om å kneble den andre med en gang, men å tulle litt og være smart og smidig :) Nå har han aldri tatt i på ekte med meg altså, men han kan vare litt for kjapp ute med "haha nå har jeg fanget deg!" i stedet for å leke ;)

Anonymous poster hash: 59669...771
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen lekeslåss både i senga og ellers hele tiden. Eneste problemet er at han er enebarn så han er ikke så flink til det, men han har kommet seg :fnise:

Og det med enebarn så mener jeg at han lekesloss med faren når han var liten og da tok jo selvsagt i det han kunne, mens jeg som har lekesloss med søsken vet jo at det ikke handler om å kneble den andre med en gang, men å tulle litt og være smart og smidig :) Nå har han aldri tatt i på ekte med meg altså, men han kan vare litt for kjapp ute med "haha nå har jeg fanget deg!" i stedet for å leke ;)

Hehe hørtes i grunnen artig ut, hehe:P

Jeg liker å lekeskåss, helt til jeg finner ut at nå er det på tide å ta frem håndhjernene, siden hun gjør for mye motstand:) Setter meg alltid i respekt da, haha;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du trener ekstremt mye styrke, er typen din en svekling.

Anonymous poster hash: 54b33...369

Skrevet

Jeg prøver, men han er dobbelt min størrelse, bokstavelig talt, så det stopper fort...han bare holder hendene mine i en hånd og da er jeg helt låst... :sjokkert:

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg prøver han er ganske mye sterkere enn meg han legger meg ned og setter seg oppå meg 

Anonymkode: e7e77...31c

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg liker å lekesloss med dama i senga. 5 damer har vunnet alle brytekamper mot meg faktisk. 

Anonymkode: d4730...f3a

Skrevet
På 8.8.2014 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Så bra.  Jeg synes det er pirrende å lekesloss.  Også utenom senga. Det er ikke om å gjøre å vinne med en gang, leke litt først, som du sier.

Anonymkode: 83477...403

Skrevet
På 8.8.2014 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen elsker å lekeslåss. Alt fra slikking i fjeset, suge på haka, og blåse på navlen og halsen. Det er bare så hysterisk morsomt. Haha vi er sikkert de eneste så gjør dette her :sjenert:

Vi ler mye og vi slutter helt til en av oss blir skadet. Taper alltid men vinner noen ganger hvis jeg klarer å få flytte armene hans slik at jeg kan sitte på dem ;)

Anonymous poster hash: 423b6...398

Deet er vel det som er trikset, å sitte på armene hans, så du kan ha litt korttroll😊

Anonymkode: 83477...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...