Gå til innhold

Date eller ikke date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en helt fantastisk fyr for noen uker siden, og han vil be meg på date denne uka eller neste. Dette er en fyr jeg kjenner jeg kunne falt for, og jeg er så redd. Fordi alle menn dumper meg, er utro og generelt drittsekker. Så jeg tenker litt sånn, hva er vitsen med å dra på date, når jeg mest sannsynlig blir dumpet snart likevel?

Nytter ikke å si tenk positivt, jeg blir helt ødelagt av kjærlighetssorg og har nettopp kommet meg etter forrige runde. Det tok 1,5 år før jeg sluttet å gråte og ville dø..

Noen tips?

Anonymous poster hash: fd000...c11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du kan ikke gå rundt å være redd for hva som kan skje. Vist du liker han, er det ikke vært et forsøk da? Istede for og sitte igjenn og tenke tilbake på hva som kunne ha skjedd. Å ha kjærlighetssorg i 1,5 år hørtes ikke bra ut. For meg er den beste måten å komme over kjærlighetssorg på å flørte med andre gutter, å møte nye personer. For tro meg, det finnes mange gutter der ute, og jeg tror virkelig ikke på det at det bare er en gutt som er den rette. Jeg syntes du skal gå på date! :)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja, hvis du er redd alle menn så får du leve livet som singel. Og, hvorfor gå på date? Hvorfor ikke gå på "Hyggelig fyr, han må jeg bli kjent med, så ser vi hva som skjer"-treff?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ikke være så fokusert på forhold og ta en date som noe morsomt og spennende. Vært klar på dette ovenfor den du er på date med, at det ikke skal være noen forventninger. Gå ut og hygg dere og bli kjent. Ta dere god tid og se om det kan bli noe mer.

Anonymous poster hash: 8b4ca...51e
Skrevet

Jeg har faktisk akkurat det samme dilemmaet som deg nå. Om jeg skal treffe ei jente for date eller ikke, bare at hun her bor laaaangt unna.. Er redd for å skffe meg selv igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...