Gå til innhold

samboer "kaster" meg ut for kameraten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fikk en kamerat på studiet han tok for 2 år siden. De har ikke hatt så mye kontakt siden studiet men litt ift til at de spiller WoW sammen i ny å ne.

N0 har denne kameraten prblemer hjemme med moren, siden kameraten bor der, og min samboer har tilbudt han å bo oss oss maks en uke til han enten får flytte hjem igjen eller ny leil.

Greit nok, dette var hyggelig gjort av samboer.

Problemet er at vi har ett soverom og generelt liten plass. Så min samboer mener jeg burde være borte den uken.

Dette syntes jeg ikke er greit.

1. Fordi jeg ikke kjenner denne gutten.

2. Jeg vil være hjemme i egen leil.

3. De kommer til å sitte oppe hele natten å spille WoW.

Vil tro at nr 3 er grunnen til at samboer vil ha meg ut. Han har ingen andre kamerater han spiller dette med, og han ville nok ikke spurt om jeg kunne være borte om det hadde vært en annen kamerat jeg kjenner.

Så hva mener dere? Burde jeg dra? Eller bli hjemme?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ikke sove på sofaen da? Så lenge han er en grei gutt ser jeg ikke helt problemet med det.

Anonymous poster hash: ce2dc...d08
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nr 3 må de vel forresten få gjøre om du er der eller ikke, vel og merke hvis begge to kommer seg avgårde til jobb/skole dagen etterpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

syns ikke du skal måtte forlete din leilighet for det nei. da hadde det blitt balluba her tror jeg

Anonymous poster hash: 700a8...0f1
  • Liker 25
Skrevet

Selvfølgelig skal han det! Greia er jo at jeg må ut :P

Nr 3 må de vel forresten få gjøre om du er der eller ikke, vel og merke hvis begge to kommer seg avgårde til jobb/skole dagen etterpå.

Jada, men samboer er litt flau tror jeg, at han er gamer rundt denne kameraten. Han er egentlig ikke det og vil ikke være det, men blir sterkt påvirket av denne vennen. Ogg han vil ikke vise meg at han er det

• Liker 1
Skrevet

Kan han ikke sove på sofaen da? Så lenge han er en grei gutt ser jeg ikke helt problemet med det.

Selvfølgelig skal han få lov til det :) greia er jo at da må jeg ut :P

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal han få lov til det :) greia er jo at da må jeg ut :P

Å, er sofaen din soveplass?

Anonymous poster hash: f90f5...bb9

• Liker 6
Skrevet

Å, er sofaen din soveplass?

Anonymous poster hash: f90f5...bb9

Hva mener du?

Hjelper venner i nød som trenger det. Om det er eneste løsning.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren din har ingen rett til å kaste deg ut fra ditt eget hjem fordi kameraten har kranglet med mora. Skjønner heller ikke helt hvorfor du må ut om han skal bo der? Du og samboeren på soverommet, kameraten på sofaen, og WoW når det passer seg slik. Er ikke det mulig er det kameraten hans som må finne seg et annet sted å være, ikke du, etter min mening.

Dette burde samboeren din egentlig diskutert med deg før han ga tilbudet, etter min mening. Spesielt siden det tydeligvis egentlig ikke er plass til det. Det hadde vært annerledes om dere hadde bedre plass og gjesterom.

Anonymous poster hash: f0259...39a
  • Liker 16
Skrevet

Så hva mener dere? Burde jeg dra? Eller bli hjemme?

Du bør bli hjemme. Du skal da ikke måtte flytte ut bare fordi han har en kamerat som trenger et sted å bo, og ei uke kan fort bli til to o.s.v.

• Liker 10
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du må ut dersom han sover på sofaen? Si til samboeren din at det er greit at de spiller mens han er der(hvis de liksom må ha tillatelse), så burde jo alt ordne seg.

• Liker 10
Skrevet

Ja skjønte heller egentlig ikke hvorfor jeg måtte ut.. Men burde jeg ikke une ham det på en måte?

Gjest New_Girl
Skrevet

Ja skjønte heller egentlig ikke hvorfor jeg måtte ut.. Men burde jeg ikke une ham det på en måte?

Har du et sted å være den uka da?

Skrevet

Hvor du skal bo da? Hos moren til kameraten? På hotell? Hos venninner? På gata?

Eller spanderer han shoppingferie på deg og en venninne fra hans del av feriebudsjettet? :) :)

• Liker 2
Skrevet

Spør han hvorfor du må ut?

Vil anta det er fordi det blir trangt.

Kan legge til at jeg har møtt denne karen en gang for ett år siden.

Kan vøre hos mamma som ikke bor sånn kjempe langt unna

AnonymBruker
Skrevet

Fint å se at vi ikke trenger feminisme lenger fordi kvinner nå til dags ser sin egenverdi.

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 979ad...6ce
  • Liker 15
Skrevet (endret)

Fint å se at vi ikke trenger feminisme lenger fordi kvinner nå til dags ser sin egenverdi.

Dette har ikke noe med å "se egen verdi". Synes godt du kan unne han en uke med kameraten, dersom dette ikke er til vesentlig ulempe for deg.

Endret av Fraggzy
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha. For noe tull. Dersom en kvinne hadde spurt sin mann om han ikke kunne ta seg en uke ferie/noe lignende fordi en venninne av henne var i trøbbel og trengte en uke alene med henne og han ikke hadde godtatt hadde det blitt baluba og han hadde ikke verdsatt hun og feminismen måtte stått på slik at hennes rettigheter ble respektert............

Anonymous poster hash: 776fa...efa

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Vil anta det er fordi det blir trangt.

Kan legge til at jeg har møtt denne karen en gang for ett år siden.

Kan vøre hos mamma som ikke bor sånn kjempe langt unna

Personlig hadde jeg valgt selv å være borte den uka, for jeg hadde syns det var ukomfortabelt å ha noen jeg ikke kjenner der. Men hvis du ikke vil, så er du hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...