Gå til innhold

det "neste" steget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 4mnd siden møtte jeg en fyr på en datingside. Vi fikk god kontakt, og pratet hver eneste dag frem til vi møttes, som var for noen uker siden. Han bor halve landet unna, så å møtes var, og er vanskelig. Men vi møttes, og det var perfekt. Han var her flere netter, og for første gang i livet får jeg sommerfugler i magen av en gutt. Han inviterte meg ut på date, fortalte kompisene sine om meg, og vi hadde mye sex. (hehe) så reiste han igjen. Jeg er trist, og savner han helt ekstremt allerede. Siste natten tullet vi mye, og jeg sa han skulle legge seg på sofaen (som sagt, bare på tull) da svarte han: "ey, det er kanskje den siste gangen du ser meg, og du kaster meg på sofaen?"

Vi har pratet mye etter han for, men jeg vet ikke hvor jeg har han! Han virker veldig interesert, men på en annen måte ikke. Jeg føler ikke at vi har kommet "langt" nok til å spørre han hvor jeg har han, for for alt jeg vet så han bare på meg som ett knull. Han prater mer flere jenter, noe som er helt i orden for meg. Men det forteller vell kanskje litt om han?

Det jeg lurer på.. hvordan kan jeg finne ut hva han vil, uten å spørre han rett ut? Såklart hadde det lureste vært å faktisk spørre han rett ut, men føler aldri det passer situasjonen, også er jeg ganske pyse når det kommer til slikt. jeg er forresten 19, han er 21.

Anonymous poster hash: 6bf02...ac7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et godt eksempel på at det er lurt å vente litt før man sprer bena, hvis man ønsker noe seriøst.

Det eneste du kan gjøre er vel å vente..men at han snakker med andre damer og gir miksede signaler er sjelden noe godt tegn.

Anonymous poster hash: 7a8f9...282
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et godt eksempel på at det er lurt å vente litt før man sprer bena, hvis man ønsker noe seriøst.

Det eneste du kan gjøre er vel å vente..men at han snakker med andre damer og gir miksede signaler er sjelden noe godt tegn.

Anonymous poster hash: 7a8f9...282

Flere av gangene tok jeg iniativet, og andre ganger spurte han om jeg var sikker. Men ja, got ur point!

Anonymous poster hash: 8f323...13f

Skrevet

Hva med å spørre om å møtes igjen etterhvert da? Da får du jo svaret ditt :)

Jeg møtte en fyr for 2 uker siden, det skjedde ting, men det ødela ikke for oss. Vi har møttes igjen. Så ikke tenk på at sexen har ødelagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...