AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg orker ikke tanken på å få meg kjæreste. Jeg har bil, hjem, jobb, utdannelse og en liten hund, og trives godt med dette. Et par ganger i måneden er jeg sammen med venninner, og er ellers mye sammen med naboer og familie. Jeg har en hobby som jeg er på to kvelder i uken og har en god tone med mine kolleger på jobb. Jeg har det faktisk utrolig bra! Det eneste er, jeg har faktisk lyst på A4 livet med mann og barn. Nå som slutten av 20-årene nærmer seg begynner jeg å få følelsen av at det kanskje aldri vil komme til å skje meg. Og det er greit, litt trist, men greit. Problemet er nemlig, jeg vil ikke ha en mann, en kjæreste, en samboer. Eller, rettere sagt, jeg er livredd for å gå inn i et forhold. Det er ikke mangel på mannfolk som er interessert, og jeg er da på dater i ny og ne, både med menn jeg har blitt kjent med rundt omkring, og med nettdater. Og de kan være både greie og kjekke, men etter bare en eneste date får jeg panikk og vil ikke møte de igjen, og jeg vil ihvertfall ikke ha sex! Det er nesten sånn at jeg er redd hvis jeg har sex, ender jeg opp i nok et kjærlighetsløst forhold. Jeg ble kraftig såret da min eks rundlurte meg, nesten ødela karrieren min, drepte katten min og var utro. Er litt redd for at han har ødelagt meg, for hver gang jeg treffer en mann nå, kjenner jeg at jeg bare blir redd for å bli lurt igjen. Er jeg rar? Hvordan kan jeg bli kvitt denne redselen for å være intim, og for å dele med en mann? Jeg vil jo gjerne ha mann og barn, jeg bare tør ikke slippe en mann innpå livet mitt! Anonymous poster hash: 2a46c...ede
Gjest Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Klem. Du trenger hjelp til å få det der på avstand og forholde deg til livet ditt på nytt. Forstår at det var traumatisk med eksen, men om du ikke får gjort noe med dette, så gir du han alt for stor makt over deg og livet ditt. Fortell gjerne litt om det gamle forholdet. Kanskje har noen et nyttig innspill til deg. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Du er ikke rar, men det er tydelig at du er preget av eksen din. 1
myky Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Kanskje det hjelper å vente med å være intim bli godt kjent med en mann først, snakk med venner, familie, eksen, da har du et bildet at den du er sammen med, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå