Gjest smooch Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Heisann! Var en tur i Aalborg for en liten stund siden. Der fikk jeg en ganske god drink på et utested. Den var veldig frisk og litt bær/frukt-aktig i smaken(muligens bringebær eller kirsebær) og de kalte den for sjuss på utestedet, hvis jeg ikke tar helt feil. Mener å huske at den var uten kullsyre og iskald, derfor er det litt vanskelig å peke ut smaken. Fikk den i et lite glass Jeg dør etter å finne oppskriften på denne, for den var helt utrolig god! Noen som kanskje vet hva jeg mener eller kan komme på noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Sjus er en samlebetegnelse dessverre:/Anonymous poster hash: c7860...8ae
Chloe- Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Kanskje det var noe med Grenadine? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Grenadine
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 En sjus er bare en shot alkohol med brus eller juice, så neppe noe med grenadine. Vodka og tranebærjuice? Anonymous poster hash: e45f3...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå