Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Jeg er skikkelig skuffet over langtidsvarselet. Det høres sikkert trivielt ut, men jeg synes det er så kjipt at det er meldt dårlig vær fremover! Jeg hadde forestilt meg bøå himmel og strålende sol på lørdag, men så ser det ut til at det ikke blir slik likevel. Jeg begynner nesten å gråte her jeg sitter - ja, utrolig tåpelig, men sant! Er det noen som har hørt/sett et mer positivt varsel for Østlandet...?!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Har dessverre ikke noen andre varsler til deg, men husk at langtidsvarselet ofte er veldig usikkert. Meteorologenes varsler endrer seg ofte etter hvert fordi det er vanskelig å melde så langt fram i tid. Nå har det jo dessuten regnet ganske lenge, så snart må vel sommersola titte fram.
Gjest Lompa Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Sender en trøsteklem og krysser både fingre og tær for at du skal få fint vær på dagen deres.....
Lullu Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Været får man ikke gjort noe med, så ikke tenk på det. Da gjør du det bare vondt værre for deg selv. Har hørt maaaaange bruder nevne at været ikke var viktig i det hele tatt. Er så mange inntrykk som dere nok henger dere opp i istedet. Så ikke bekymr deg - du får ikke gjort noe med det allikevel. Bilder blir ofte best ute uten solskinn
Piarina Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 Ja, jeg syns faktisk brudebilder som er tatt under en paraply er veldig tøffe. Og dette sier jeg ikke bare for å trøste, det mener jeg seriøst. Det skinner liksom desto mer av brudeparet.
Loolaa Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Jeg var i et bryllup tidligere i sommer med øs pøs regnvær og lav temperatur. Og den eneste gangen jeg tenkte på det var når vi ventet på å komme inn i kirken (vielsen før var ikke avsluttet). Ellers ga det dagen og feiringen en skikkelig troslk stemning (eventyrstemning!), det var flott!
Usikker Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 Vil bare gi deg et råd om å ikke bruke energi på noe du ikke i det hele tatt kan kontrollere............ Ikke la dårlig vær overskygge den gleden du skal/bør føle på bryllupsdagen din! Lykke til 8)
Jens Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 Popelka, her jeg sitter nå er det litt sol, selv om det var meldt dårlig vær idag!!!Så det kommer jo litt ann på hvor dere skal ha bryllupet også...Uansett, spiller det liten rolle, trust me.... Skal krysse fingrene for deg likevell jeg....
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2004 Må le litt av meg selv. Hvor mye kontrollfrik går det an å bli, liksom....neida, vi får ta det som det kommer. Det var nok et anfall av bryllupsnerver i dag tidlig - har bestemt meg for å ikke tenke mer på det hersens været!! Men det skader ikke med litt finger-kryssing...
¤Tiili¤ Skrevet 28. juni 2004 #11 Skrevet 28. juni 2004 Så nettopp gjennom værvarslet selv, og det er meldt litt regn, 14 grader og flau(?) vind...Synd, men det er nok ikke noe og gjøre med det..
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #12 Skrevet 29. juni 2004 Det var spådd regn i går ettermiddag, men det ble strålende sol! Så, ikke ta sorgene på forskudd, vennen!
tuji Skrevet 29. juni 2004 #13 Skrevet 29. juni 2004 Jeg tror du får sånt vær som det er i dag, litt sol og litt regn. Jeg har bestilt sol til du kommer ut av kirken, jeg har kontakter oppover, vet du .
Gjest Lompa Skrevet 29. juni 2004 #15 Skrevet 29. juni 2004 Ta en titt på bildene til...TROR det var stinina...De uværsskyene i bakgrunnen var jo bare perfekte! DEN dramatiske effekten, som fikk kjolen hennes til å virke helt gylden....Mulig den er det og, men likevel....Og så slipper man å myse som ei ugle mot sola...!:-) En liten trøst HVIS været skulle være dårlig. Jissses, bare noen dager igjen nå. Er spent på å se bilden deres jeg...UANSETT vær!
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #16 Skrevet 29. juni 2004 Hei til dere alle - takk for fingerkryssing og oppmuntrende ord! Er faktisk ikke så bekymret lenger, det får bli som det blir, sol blir en bonus! Skal prøve å legge inn bilder dagen etter, men det er ikke sikkert jeg får gjort det så fort....i såfall kommer det garantert bilder etter Jamaica-turen!
Gjest Lompa Skrevet 29. juni 2004 #17 Skrevet 29. juni 2004 Jamaica? Hmmmm.... *drømmer om Cocktail og scenen i fossen.Sparker bort Tom Cruise og bytter ham ut med prinsen min....sensurert..... *
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #18 Skrevet 29. juni 2004 Popelka - hvis det er overskyet, blir lyset på utendørsbildene *mye* finere om det er strålende sol. Garantert! Det beste er om det er litt sol og litt regn om hverandre. Det gir en helt egen glød til bildene, og skyggene blir ikke så skarpe. Og dere skal vel uansett ikke spise middag utendørs? Nei, dette kommer til å gå så bra så. Lykke til med bryllupet!
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #19 Skrevet 29. juni 2004 Tusen takk, Pepita. Neida, vi skal spise inne! Heldigvis! Driver og lager bordplanen nå....må konsultere litt med "de voksne" tror jeg, ikke helt lett!
Bokalven Skrevet 29. juni 2004 #20 Skrevet 29. juni 2004 Skal prøve å legge inn bilder dagen etter' date=' men det er ikke sikkert jeg får gjort det så fort....[/quote'] Jeg kan kanskje legge en link hit til siden med bilder av deg som jeg kommer til å lage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå