Gå til innhold

Chanel veske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har en veldig gammel chanel jumbo veske som jeg håper noen kan hjelpe meg med å finne ut av om er ekte? Er det noen her som har litt peiling på Chanrl vesker? Hvis jeg f eks legger ut bilder av den?

Anonymous poster hash: 7c339...719

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg ut hos Purseforum, de kan gi deg svar.

Men dersom den er din egen vet du vel hvem eller hvor den kommer fra?

Anonymous poster hash: bd8fd...e3b
AnonymBruker
Skrevet

Legg ut hos Purseforum, de kan gi deg svar.

Men dersom den er din egen vet du vel hvem eller hvor den kommer fra?

Anonymous poster hash: bd8fd...e3b

Jeg er medlem på Purseforum, men trodde bare man kunne legge ut i forbindelse med Ebay kjøp? For å verifisere veskene? Kan sjekke opp der :) Jeg har kjøpt den vintage og den hadde ikke kvittering. Det er serienummer, dustbag og den ser ekte ut i mine øyne, men man vet aldri. Jeg har en del dyre vesker, men har ikke så mye erfaring med å kjøpe ting brukt og uten kvittering. Hvis den er fake har jeg hvertfall fått en lærepenge, hehe!

Skrevet

Jeg er medlem på Purseforum, men trodde bare man kunne legge ut i forbindelse med Ebay kjøp? For å verifisere veskene? Kan sjekke opp der :) Jeg har kjøpt den vintage og den hadde ikke kvittering. Det er serienummer, dustbag og den ser ekte ut i mine øyne, men man vet aldri. Jeg har en del dyre vesker, men har ikke så mye erfaring med å kjøpe ting brukt og uten kvittering. Hvis den er fake har jeg hvertfall fått en lærepenge, hehe!

Har du prøvde å google chanel serial number og serienummeretsom er i din veske? Det pleier jeg å gjøre hvisjeg finner noe på f.eks finn.no. De autoriserer ikke vesker som allerede er kjøpt. Men det er hvertfall to sider som gjør det for ca fem dollar. Etnicelar et eller annet. Den siden anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...