Gjest hær går det dårli gitt... Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Har et spørsmål til dokker hær.Ka må dokker ha av oppmerksomhet for å funger i et forhold? Lurer...
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 At han hører på meg når jeg snakker til han, og at han har sex med meg er mine eneste krav.
Gjest hær går det dårlig gitt.. Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Har dokker vært lenge sammen da?
Nabodama Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Må ha den gode praten av og til, mye kos og sex! Føle at vi har nærhet til hverandre.
Suzy Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 At han hører på meg når jeg snakker til han' date=' og at han har sex med meg er mine eneste krav.[/quote'] Det er egentlig temmelig dekkende det
Gjest hær går det dårlig gitt.. Skrevet 28. juni 2004 #8 Skrevet 28. juni 2004 E æ urimelig når æ savne mer kos? Nærhet? Ikke kun sex... E æ urimelig når æ ønske å kyss...å bli holdt rundt..? Bare spør æ..Holder ikke med kun sexen for mæ.
nyibyen Skrevet 28. juni 2004 #9 Skrevet 28. juni 2004 Jeg blir lei meg når jeg ikke får oppmerksomhet i form av et kompliment nå og da, mye kos og at gutten lar meg føle at jeg er spesiell. For det vil jeg være for ham!
nyibyen Skrevet 28. juni 2004 #10 Skrevet 28. juni 2004 Jeg blir lei meg når jeg ikke får oppmerksomhet i form av et kompliment nå og da, mye kos og at gutten lar meg føle at jeg er spesiell. For det vil jeg være for ham!
Gjest tusjen Skrevet 28. juni 2004 #11 Skrevet 28. juni 2004 Oppmerksomhet for meg er at vi kan skravle sammen og at han faktiskt hører etter.. Jeg vil også ha komplimenter, trenger å høre noe fint av og til.. Jeg orker ikke sånn nærhet som er slik at vi må sitte med armene rundt hverandre og på fanget... Holde hånden når vi går på butikken .. Klemme hele dagen osv... Da blir jeg sprø.. :-? Jeg vil ligge på min side av sengen alene. Men, vi har det fint for det.... Spiser en halvromantisk middag en gang i ny og ne og trives med det.. tusjen
Alterna Skrevet 28. juni 2004 #12 Skrevet 28. juni 2004 E æ urimelig når æ savne mer kos? Nærhet? Ikke kun sex... E æ urimelig når æ ønske å kyss...å bli holdt rundt..? Bare spør æ..Holder ikke med kun sexen for mæ. Nei, det er ikke urimelig! Hvis han ikke bryr seg om hva du ønsker, så tenker han tydeligvis bare på seg selv.
Gjest hær går det dårlig gitt.. Skrevet 28. juni 2004 #13 Skrevet 28. juni 2004 Vil jo ikke ha kos hele dagen.Men et komplimang hadde vært fint ja.Ville likt å kyss å utenom når vi hadd sex. E bare litt oppgitt ...
Champagne Skrevet 28. juni 2004 #14 Skrevet 28. juni 2004 Kysser meg, stryker meg over ryggen, klemmer meg når jeg er lei meg, har sex med meg, bryr seg om meg
Gjest 1111 Skrevet 28. juni 2004 #15 Skrevet 28. juni 2004 Bryr seg om meg, lytter, klemmer og kysser meg..
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2004 #16 Skrevet 28. juni 2004 Han kysser ikke-kun til sex.Før jobb og go natt suss om æ e rikti heldi..Klæmme ikke nångang. Holde ikke rundt mæ.Nångang. Stryke mæ ikke på ryggen eller nån andre plassa. Holde mæ aldri handa. -Og nu undres æ på om han bryr sæ ?!? hmmm...
Gjest hær går det dårlig gitt.. Skrevet 28. juni 2004 #17 Skrevet 28. juni 2004 det va æ som skreiv det siste...
Gjest Fighter Skrevet 28. juni 2004 #18 Skrevet 28. juni 2004 det va æ som skreiv det siste... Det skjønte vi ettersom du skriver på dialekt... For meg så handler oppmerksomhet i et forhold om å lytte, trøste, gi komplimenter, holde i hånda,holde rundt, stryke meg i håret, sex at han spør hvordan jeg har det, at han skjønner det uten å ha spurt og at han sier han er glad i meg. Kan sikkert skrive mye mer. Oppmerksomhet handler om alle de små tingene han sier eller gjør for å vise at han er glad i meg.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 28. juni 2004 #19 Skrevet 28. juni 2004 Enig med deg optimist! Han må virkelig bry seg hvis det skal väre bra nok for meg. Vise at han er glad i meg ved å gjöre meg sikker ved at han sier det og viser at han bryr seg og setter pris på meg. Du skal ikke nöye deg med å ikke väre fornöyd. Du kjenner selv når det er bra nok for deg eller når du trenger mer fra et forhold. Viktigst av alt er respekten og närheten, den skal man kreve i et godt forhold.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #20 Skrevet 29. juni 2004 Noen mennesker er ikke så "utagerende" når det gjelder å ta på og gi komplimenter osv. Det er ikke dermed sagt at de ikke bryr seg eller ikke er nok glad i deg. Det er bare ikke naturlig for dem. For noen kan det til og med være vanskelig. Hvordan er familien hans? Er moren og faren kosete mot hverandre, eller kommer han fra et hjem hvor kjærtegn kun vises i soverommet? Ellers har jeg lest mer enn en gang at menn viser sin kjærlighet når de har sex med deg - det er den største kjærlighetserklæringen de kan gi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå