AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg og kjæresten har snart vært sammen i seks år, og jeg lurer på hva jeg skal gi han?? Jeg er veldig flink med gaver, og tar meg gjerne god tid til å lage noe fint, men nå føler jeg at jeg har brukt opp scrapbook, rammer og koselige kort. En reise er heller ikke aktuelt i og med at han jobber. Såå vanskelig, og i tillegg har vi hatt en vanskelig periode så jeg vil gi han noe han virkelig setter pris på, og helst noe personlig. Noen innspill? Setter pris på alle forslag, føler meg helt hjelpesløs Anonymous poster hash: 068a4...4b5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg ga en gang et lerret med bilde av meg og fyren på, ellers har jeg gitt gavekort på favoritt-restauranten, favorittgodteriet sammen med noe annet osv. Prøver alltid å finne noe internt, men det er ikke alltid like lett Anonymous poster hash: a7175...9bd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Synes det er ekstremt vanskelig å finne gaver til kjæresten. Han blir som regel glad for alt jeg finner på, da. Vi pleier ikke å gi gaver på årsdager, men til bursdager har jeg gitt litt klær, en ring han ønsket seg (noe lignende denne http://www.bjorklund.no/bjoerklund-produkter/smykker/ringer/ring-i-staal-afr10010. Han bruker den hele tiden og går ingen steder uten!), favorittgodteriet hans, spandert middag på han osv Han er glad i å gå på kino, så har gitt kinogavekort. Liker han fotball, kan du kjøpe billetter til favorittlaget. Liker han et band eller artist som har konsert i nærmeste fremtid, kan du kjøpe konsertbilletter. Mye å velge mellom! Anonymous poster hash: 43353...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå