Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Ble slutt mellom meg og kjæresten for en liten stund siden. Her om dagen skulle vi treffes for å ordne opp i noe greier. Vi liker hverandre fortsatt og syntes det derfor er vanskelig å bryte helt. Når vi snakket spurte vi hverandre egentlig mest for tull om det var noe vi ville fortelle hverandre som vi ikke hadde fortalt til hverandre før. Jeg hadde ikke noe å si men han imrømte noe som jeg ble veldig sur for. Når vi var i avstandsforhold snakket vi over skype (skype-sex kind of). Jeg sa han måtte love å ikke filme eller ta opp noe, og dette lovet han. Han inrømte nettopp å ha tatt opp en gang fordi han ville se på det etterpå når jeg ikke var der (fordi han savnet meg), men så hadde han fått dårlig samvittiget og aldri faktisk lagret den. Er det meg eller er dette sykt dårlig gjort selv om han ikke lagret det? Kjenner jeg er utrolig sur på han nå og at dette var en bekreftelse på at han ikke er noe å samle på, men vet ikke om dette bare er irrasjonelle følelser pga. bruddet. Hva syntes dere?

Anonymous poster hash: 01520...62a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det ikke er ok det han har gjort. Men, et stort men... vil du ikke bli lagra noen steder, viser du deg heller ikke fram ;) en vakker dag kan dette bli brukt mot deg.

Anonymous poster hash: e2bff...000

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Klart det ikke er ok det han har gjort. Men, et stort men... vil du ikke bli lagra noen steder, viser du deg heller ikke fram ;) en vakker dag kan dette bli brukt mot deg.Anonymous poster hash: e2bff...000

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Anonymous poster hash: 60dd7...483

AnonymBruker
Skrevet

Klart det ikke er ok det han har gjort. Men, et stort men... vil du ikke bli lagra noen steder, viser du deg heller ikke fram ;) en vakker dag kan dette bli brukt mot deg.

Dette er jeg fullstendig enig i. Det er en risiko jeg har valgt å ta. Spørsmålet er om jeg er urimelig som blir så sur over det han gjorde. Stoler på at han ikke ville delt det videre og stoler på at det er slettet. Problemet er at jeg ble utrolig lei meg for at han gjorde det, selv om han ikke gjorde noe ut av det eller hadde dårlige intensjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg fullstendig enig i. Det er en risiko jeg har valgt å ta. Spørsmålet er om jeg er urimelig som blir så sur over det han gjorde. Stoler på at han ikke ville delt det videre og stoler på at det er slettet. Problemet er at jeg ble utrolig lei meg for at han gjorde det, selv om han ikke gjorde noe ut av det eller hadde dårlige intensjoner. Anonymous poster hash: 01520...62a

Når en person ikke er til å stole på i forhold til en ting, så må en jo spørre seg om vedkommende er til å stole på i forhold til andre ting.

og hva var hensikten hans med å fortelle dette, nå? For å såre deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når en person ikke er til å stole på i forhold til en ting, så må en jo spørre seg om vedkommende er til å stole på i forhold til andre ting.

og hva var hensikten hans med å fortelle dette, nå? For å såre deg?

Han vil bli sammen igjen, så tror ikke det var for å såre meg. Vet ikke hvorfor han ikke har fortalt noe før. Han lot vel være å fortelle meg tidligere fordi han ikke lagret det og derfor tenkte at ingen skade var skjedd. :( Han er konfliktsky

Skrevet

Jeg er enig i at man ikke skal filme noen på den måten uten deres samtykke, men ettersom han innså at det var feil av ham før han en gang hadde lagret videosnutten synes jeg ikke det er så alt for ille.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at man ikke skal filme noen på den måten uten deres samtykke, men ettersom han innså at det var feil av ham før han en gang hadde lagret videosnutten synes jeg ikke det er så alt for ille.

Tenkte det samme etterhvert selv. Savner å være med han.. Men dette gir meg så dårlige vibber. Kjenner jeg blir ordentlig fortvilet liksom Føler jeg ikke burde være med han, men klarer ikke tenke fornuftig.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jeg fullstendig enig i. Det er en risiko jeg har valgt å ta. Spørsmålet er om jeg er urimelig som blir så sur over det han gjorde. Stoler på at han ikke ville delt det videre og stoler på at det er slettet. Problemet er at jeg ble utrolig lei meg for at han gjorde det, selv om han ikke gjorde noe ut av det eller hadde dårlige intensjoner.

Du stoler veldig mye på en mann du ikke kan stole på her.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Prøv også å se det fra et godt hjertes perspektiv! Han gjorde "ingenting" dvs.

Når dette skjedde var han jo en nyforelska gutt i et avstandsforhold. Han satt sikkert med stjerner i øynene og så på hvordan håret ditt falt nedover skudra di, også fikk han lyst til å spole tilbake for å se akkurat da du smilte så lurt, for akkurat da hadde du nemlig den søteste munnviken han noen gang hadde sett. Men uten at noen visste at han hadde tatt opp, uten at noen hjalp han med å tenke -så lagrer han aldri videoen, fordi han vet han har lovt, -det å holde løftet han ga deg, var viktigere enn å tilfredsstille sitt eget behov han følte for å ha deg nær.

(edit)

Og det at han forteller deg dette nå, er vel for å legge seg heltåpen for deg. Om du leser andres kjærestehistorier så lover jeg at du vil finne mye rart. Det høres ikke ut som om det finnes så mange andre historier og er jo dette en mann som ikke har større svin på skogen enn å nesten ha lagra en video av deg for lenge siden fordi han vær gæærn etter deg, og så fortelle deg om det av dårlig samvittighet -for å nesten ha brutt et løfte!?

For å være helt ærlig så synes jeg dette viser en begynnelsen på en mann med integritet, om han fortsetter denne tankegangen så kommer han til å bli en god mann, en å stole på.

:romeo:

Endret av Colargol
  • Liker 3
Skrevet

Reagerer du sånn er det selvfølgelig ikke ok for deg, det sier du jo selv også.

Jeg må jo innrømme jeg også gjør "dumme fjortis ting" selvom jeg er godt voksen.

Ikke at det er noen unnskyldning, men jeg er i et forhold hvor hun ikke liker å vise seg naken for meg, vi har nesten aldrig sex, kysser aldrig osv. Jeg er fortsatt, etter mange år, så forelsket i denne dama, er naiv i min tro, og dum. Jeg har laget små film av henne uten hun vet om det, samt masse bilder. Disse sitter jeg og ser på av og til når hun har lagt seg.

Jeg forventer ikke at noen skjønner dette….

Jeg synes det var stort av han å innrømme dette, jeg hadde ikke gjort det, det er sikkert, og jeg ville ha lagret det for tid og evighet, sorry.

Skrevet

Jeg syns at du overreagerer. Ja - han skulle ikke gjort det og Ja - det er galt, men han har jo krøpet til korset og fortalt deg det. Modig gutt. Han fikk ikke nok av deg og trengte kanskje dette å kose til... Ta det som et kompliment. Han savnet deg! Ganske uskyldig syns nå jeg. Alle har vel gjort noe som de er flau over i ettertid. Alle har hemmeligheter og selv kan jeg forstå han. Tror han er et bedre menneske enn meg - jeg ville ikke fortalt det.

Skrevet

Jeg syntes du overreagerer. Jeg hadde ikke blitt sur om han hadde lagret den for å runke til den i ettertid heller. Du virker hysterisk.

:daane:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du overreagerer. Jeg hadde ikke blitt sur om han hadde lagret den for å runke til den i ettertid heller. Du virker hysterisk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg virker kanskje hysterisk og er nok det også nå. Har vært gjennom et veldig trist brudd med han, så følelsene mine er som sagt overalt akkuratt nå, siden jeg har vært usikker på om jeg vil gå tilbake eller ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Det siste innlegget var meg . Klarte ikke få det riktig på mobilen :) men ja.. Er ikke så lett å være rolig og rasjonell etter alt jeg har vært gjennom i det siste. Takk for deres synspunkt da :). TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns at du overreagerer. Ja - han skulle ikke gjort det og Ja - det er galt, men han har jo krøpet til korset og fortalt deg det. Modig gutt. Han fikk ikke nok av deg og trengte kanskje dette å kose til... Ta det som et kompliment. Han savnet deg! Ganske uskyldig syns nå jeg. Alle har vel gjort noe som de er flau over i ettertid. Alle har hemmeligheter og selv kan jeg forstå han. Tror han er et bedre menneske enn meg - jeg ville ikke fortalt det.

Takk for svar! Det fikk meg egentlig til å innse noe... Jeg har alltid ønsket at han skal være mer åpen med meg og snakke om ting.. Og her gjorde han det egentlig

Skrevet

Dette er jo en fyr du kan stole på. Det vet du jo. Så det gjør da ingenting om han filmet det igrunn? Han er en gutt liksom. Skjønner godt han ville filme dama litt på skype. Vi gjorde det hele tiden da typen min var i forsvaret. Kunne aldri falt meg inn å bli sur på han om han filmet det. Jeg vet jo han aldri ville vist det til noen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv også å se det fra et godt hjertes perspektiv! Han gjorde "ingenting" dvs.

Når dette skjedde var han jo en nyforelska gutt i et avstandsforhold. Han satt sikkert med stjerner i øynene og så på hvordan håret ditt falt nedover skudra di, også fikk han lyst til å spole tilbake for å se akkurat da du smilte så lurt, for akkurat da hadde du nemlig den søteste munnviken han noen gang hadde sett. Men uten at noen visste at han hadde tatt opp, uten at noen hjalp han med å tenke -så lagrer han aldri videoen, fordi han vet han har lovt, -det å holde løftet han ga deg, var viktigere enn å tilfredsstille sitt eget behov han følte for å ha deg nær.

(edit)

Og det at han forteller deg dette nå, er vel for å legge seg heltåpen for deg. Om du leser andres kjærestehistorier så lover jeg at du vil finne mye rart. Det høres ikke ut som om det finnes så mange andre historier og er jo dette en mann som ikke har større svin på skogen enn å nesten ha lagra en video av deg for lenge siden fordi han vær gæærn etter deg, og så fortelle deg om det av dårlig samvittighet -for å nesten ha brutt et løfte!?

For å være helt ærlig så synes jeg dette viser en begynnelsen på en mann med integritet, om han fortsetter denne tankegangen så kommer han til å bli en god mann, en å stole på.

:romeo:

Takk :) var så vanskelig å tenke på den siden av saken siden jeg ble så overrasket der og da .. Men takk for at du fikk meg til å se det fra en mer positiv side :) TS

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en fyr du kan stole på. Det vet du jo. Så det gjør da ingenting om han filmet det igrunn? Han er en gutt liksom. Skjønner godt han ville filme dama litt på skype. Vi gjorde det hele tiden da typen min var i forsvaret. Kunne aldri falt meg inn å bli sur på han om han filmet det. Jeg vet jo han aldri ville vist det til noen :)

Enig i mye av det du sier, problemet ligger vel mer i at jeg er redd noen andre eventuelt kunne fått tak i filmen. Stoler på han, men ikke alle vennene /bekjente han låner bort pcen til . TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...