Gå til innhold

Hvordan planlegger dere markering av bryllupsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om to måneder kan vi feire ett års bryllupsdag og tenker litt på hvordan vi skal markere dette.

Vi har lyst til å lage en tradisjon for markeringen der vi gjør noe hyggelig/ romantisk sammen fremfor å forvente gaver av hverandre. Trenger ideer og innspill. Hvordan har dere markert bryllupsdagene deres?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om to måneder kan vi feire ett års bryllupsdag og tenker litt på hvordan vi skal markere dette.

Vi har lyst til å lage en tradisjon for markeringen der vi gjør noe hyggelig/ romantisk sammen fremfor å forvente gaver av hverandre. Trenger ideer og innspill. Hvordan har dere markert bryllupsdagene deres?

Åh, en romantisk weekend sammen, bare dere to :rodmer: :rodmer:

Det ville jeg ha gjort. På et idyllisk sted som Kosterøyene, dersom været er fint

Anonymous poster hash: 20376...c52

Skrevet

Åh, en romantisk weekend sammen, bare dere to :rodmer: :rodmer:

Det ville jeg ha gjort. På et idyllisk sted som Kosterøyene, dersom været er fint

Anonymous poster hash: 20376...c52

Det høres veldig fint ut. Noterer meg den. :)

Skrevet

Jeg er ikke gift enda, men hva med å ha en plan om å oppleve noe nytt sammen på alle bryllupsdager?

Hoppe i fallskjerm, klatring, dra på opera/teater/konsert/fotballkamp (alt ettersom hva dere ikke pleier å gjøre), prøv noe nytt i senga (eller kanskje aller helst utenfor senga, if you catch my drift...), reis til et nytt sted, sov i telt i hagen, gå bar til bar, spis sjuretters middag på gourmetrestaurant... Generelt opplev noe nytt og spennende SAMMEN. :)

Skrevet

Jeg er ikke gift enda, men hva med å ha en plan om å oppleve noe nytt sammen på alle bryllupsdager?

Hoppe i fallskjerm, klatring, dra på opera/teater/konsert/fotballkamp (alt ettersom hva dere ikke pleier å gjøre), prøv noe nytt i senga (eller kanskje aller helst utenfor senga, if you catch my drift...), reis til et nytt sted, sov i telt i hagen, gå bar til bar, spis sjuretters middag på gourmetrestaurant... Generelt opplev noe nytt og spennende SAMMEN. :)

Mange flotte forslag her (bortsett fra hopping i fallskjerm som ingen av oss "tenner" på ;) ), noterer meg dem også, tusen takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Smake på en ny øl/vin vi ikke har smakt før

Anonymous poster hash: d2e5e...b32
AnonymBruker
Skrevet

Den første bryllupsdagen (som tilfeldigvis er på en lørdag), skal vi ha hage-papir fest med vennene våre; papirduker, tallerkener, glass, pynt osv. Gleder meg <3

Anonymous poster hash: 9a62d...e23
AnonymBruker
Skrevet

Vår første bryllupsdag plukket vi multer på fjellet sammen med svigermor. Etter at hun hadde gått ned med bærene hadde vi en kraftig gryterett og ei most kake i hytta bare vi to.

Anonymous poster hash: 8d4ee...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...