Gå til innhold

Lappen på skjerfet- klipper du av eller lar den være på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg ikke vaskelappen, men lappen hvor det står hvilket merke det er.

Anonymous poster hash: 397a2...b69
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er den typen lapp som stikker ut og henger klipper jeg den , bryr meg ikke om det er et dyrt merke eller billigmerke, jeg synes det ser teit ut

Anonymous poster hash: 2b352...299
  • Liker 6
Skrevet

Hvis det er den typen lapp som stikker ut og henger klipper jeg den , bryr meg ikke om det er et dyrt merke eller billigmerke, jeg synes det ser teit ut

Anonymous poster hash: 2b352...299

Samme her. Jeg har ingen dyre merkeskjerf, men bruker skjerf fordi det er varmt og behagelig å ha på seg og da liker jeg ikke lapper som stikker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spretter av alle lapper, det ser bare forstyrrende ut.

Anonymous poster hash: 2b2a3...428
  • Liker 3
Skrevet

Fjerner alle lapper, ser bare teit ut

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke noe vits i å kjøpe dyre skjerf og så ta av lappen??

Anonymous poster hash: c1700...49e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klipper av hvis den henger ut fra skjerfet og vises godt. Hater å dandere skjerf rundt halsen for så å oppdage at det stikker en diger merkelapp ut midt foran.

Anonymous poster hash: 3bea3...f45

• Liker 5
Skrevet

Klipper av hvis den henger ut fra skjerfet og vises godt. Hater å dandere skjerf rundt halsen for så å oppdage at det stikker en diger merkelapp ut midt foran.

Anonymous poster hash: 3bea3...f45

Dette! :Nikke:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar alltid av synlige merker.. Og kjøper jeg dyre ting, så er det for kvaliteten og ikke merket (utrolig nok?)

Anonymous poster hash: 85976...c19
  • Liker 8
Skrevet

Jeg har ett halvdyrt skjerf fra Beck Söndergaard, der blir ofte lappen synlig når jeg bruker det, men jeg sliter litt med tanken på å klippe den av. Tenk om jeg en dag blir lei og vil selge det, da er det jo mindre verdt uten lappen.

I-landsproblem :P

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke synes skjerfet er verd prisen uten "merkelapp", synes jeg man bør la være å kjøpe det.

Jeg har ett halvdyrt skjerf fra Beck Söndergaard, der blir ofte lappen synlig når jeg bruker det, men jeg sliter litt med tanken på å klippe den av. Tenk om jeg en dag blir lei og vil selge det, da er det jo mindre verdt uten lappen.

I-landsproblem :P

Selge?? Du kjøper vel klær for å bruke dem, ikke selge dem?

• Liker 1
Skrevet

Selge?? Du kjøper vel klær for å bruke dem, ikke selge dem?

Vant faktisk skjerfet i en konkurranse. Uansett, det hender med jevne mellomrom at jeg rydder i klesskapet og prøver å selge unna en del av klærne. Får inn litt penger på den måten :)

• Liker 2
Gjest Uhumskheter
Skrevet

spretter av. ser bare dumt ut med lappen på.

Gjest Keikolina
Skrevet

Ser de med et spesielt merke går med lappen ut, Acne eller noe tror jeg det het.

Skrevet

Klipper av hengende merkelapper på baksiden som ikke er en del av "designet". Skjerf har det med å snu seg, og da ser det bare rart ut med slike lapper dinglende slik at alle ser at skjerfet er på vrangen. Om det er en logo som er pent sydd på på fremsiden så spretter jeg det ikke av.

Skrevet (endret)

Jeg klipper av den hvite vaskelappen, men selve merkelappen er jo alltid såpass godt festet (og såpass kamuflert) at den lar jeg være på..

Endret av Hecubaa
Gjest Tigress
Skrevet

Eg klippar av merke som berre er festa i hjørna, er dei sydd ordentleg fast let eg dei sitje på. Eg skriv ofte namnet mitt på dei lappane, eg, det synest eg er praktisk.

Skrevet

Går du med genseren ut inn også da for å vise merkelappen? Å gå å flashe merkelappen for å vise at man har brukt 1000 kr eller hva i all verden de Acne-skjerfene koster ser bare utrolig dumt ut.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...