94happy Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Hei! Jeg skal spørre eksen min om å finne på noe en dag om en liten stund. Tenker at hvis jeg finner på noe som er så spennende og gøy at han ikke kan la være, så vil han gå inn med en litt mer positiv holdning. Noen som har noen tips til hva? Helst ikke så dyrt og noe som kan gjøres "overalt". Har allerede tenkt på både kino og bowling, men vil gjerne ha en aktivitet hvor vi har muligheten til å snakke en del.
Hecubaa Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Først og fremst syns jeg at det høres litt sketchy ut hvis det virkelig er sånn at du må planlegge en aktivitet som er så fristende at han ikke kan si nei for det bør jo være DEG og ikke aktiviteten han skal like? Når det er sagt syns jeg at bowling, minigolf eller kubb i en park er morsomme aktiviteter som også appellerer til kommunikasjon, i motsetning til kino.
Lizzy_86 Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 En aktivitet der dere kan snakke mye sammen? Hva med å gå inn på youwish.no, der er det mye supert dere kan gjøre sammen. Feks skyting med magnumpistol synes vel fleste karer er kult, så drar du han med på en bedre biffmiddag på Bighorn :-D
94happy Skrevet 29. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2014 Først og fremst syns jeg at det høres litt sketchy ut hvis det virkelig er sånn at du må planlegge en aktivitet som er så fristende at han ikke kan si nei for det bør jo være DEG og ikke aktiviteten han skal like? Når det er sagt syns jeg at bowling, minigolf eller kubb i en park er morsomme aktiviteter som også appellerer til kommunikasjon, i motsetning til kino. Jeg skjønner hva du mener, veldig godt. Ting ble litt feil på slutten og jeg vil gjerne rette opp i inntrykket han har av meg. Om ikke vi kan bli sammen igjen, vil jeg vi skal være venner, da vi har veldig mye til felles. Vi var venner en god stund før det ble noe. Minigolf var et veldig godt tips!
94happy Skrevet 29. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2014 En aktivitet der dere kan snakke mye sammen? Hva med å gå inn på youwish.no, der er det mye supert dere kan gjøre sammen. Feks skyting med magnumpistol synes vel fleste karer er kult, så drar du han med på en bedre biffmiddag på Bighorn :-D Youwish hadde masse! Skyting så gøy ut tenker noe på dagtid, så biffen utgår nok. Samt at jeg ikke har verdens beste økonomi for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå