AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Vet dere om noen butikker hvor man kan få kjøpt bukser som er sydd etter dine mål? Sende link? Jeg har et problem med å finne bukser som passer siden jeg har ganske stor rumpe og tynne bein, da blir buksa enten passe rundt hoftene og for stor på beina eller motsatt, det er irriterende Jeg vil helst ha noe å kjøpe som er fint å ikke svinedyrt. Takk på forhånd :fnise: Anonymous poster hash: 39798...613
Gjest klyyyyy Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Kjøp bukse som er litt stor, så går du til en skredder.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Er ikke det veldig dyrt å gå til en skredder ? Jeg tror ikke busken vil bli så fin etter det Anonymous poster hash: 39798...613
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Er ikke det veldig dyrt å gå til en skredder ? Jeg tror ikke busken vil bli så fin etter det Anonymous poster hash: 39798...613 Du trenger vel ikke en skredder for å fikse busken din? Anonymous poster hash: be2d9...ddf 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Er ikke det veldig dyrt å gå til en skredder ? Jeg tror ikke busken vil bli så fin etter det Anonymous poster hash: 39798...613 Å sy om hos skredder, burde være rimeligere enn å få hele buksa sydd av skredder el.l. Selvfølgelig er det rimeligere å sy selv, eller om du kan bytte vennetjeneste med en som er flink til å sy Anonymous poster hash: 34e3d...117
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Vet dere om noen butikker hvor man kan få kjøpt bukser som er sydd etter dine mål? Sende link? Jeg har et problem med å finne bukser som passer siden jeg har ganske stor rumpe og tynne bein, da blir buksa enten passe rundt hoftene og for stor på beina eller motsatt, det er irriterende Jeg vil helst ha noe å kjøpe som er fint å ikke svinedyrt. Takk på forhånd :fnise: Anonymous poster hash: 39798...613 Du får også kjøpt jeans hos et firma omtalt her. http://blogg.amelia.se/big-ass-fashion/2011/02/11/jeans-for-storre-rumpor/ Anonymous poster hash: 34e3d...117
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Vet dere om noen butikker hvor man kan få kjøpt bukser som er sydd etter dine mål? Sende link? Jeg har et problem med å finne bukser som passer siden jeg har ganske stor rumpe og tynne bein, da blir buksa enten passe rundt hoftene og for stor på beina eller motsatt, det er irriterende Jeg vil helst ha noe å kjøpe som er fint å ikke svinedyrt. Takk på forhånd :fnise: Anonymous poster hash: 39798...613 Hør om du kan få navnet på skredderen til en kjendis med samme fasonger? Evt kjøpe brukt/ arve fra vedkommende? Det vile jeg ha gjort Anonymous poster hash: 34e3d...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå