AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg flytter snart for meg selv og da har ikke mamma mulighet for å lage middag lenger, haha. Har derfor lyst å begynne å lage god, sunn, enkel, ny mat. Da tenker jeg frokost, lunsj, middag og kvelds. Men jeg er ganske ny på dette området. Og trenger tips fra dere om hva som er bra å spise. Hva er det dere spiser som er sunt og enkelt å lage? Har dere noen oppskrifter? Har veldig lyst å gå ned i vekt, så skal kutte ut alt av godteri, snop og brus også. Anonymous poster hash: 35cf4...dd5
Gjest Runforit Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 ingridsblogg.no Masse gode oppskrifter 😄
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 ingridsblogg.no Masse gode oppskrifter 😄 Tusen takk!!Anonymous poster hash: 35cf4...dd5
SuperFace Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Eksempel på en sunn og god dag: Gresk yoghurt med musli og naturlig jordbærsyltetøy fra Nora til frokost. Kjapt og enkelt, bare slenge sammen i en skål Lag knekkebrød av Toros knekkebrødblanding (eller kjøp Coops Northugknekkebrød, de er herlige), masse sunne kalorier og mye fiber! Pålegg kan være skinkeost, roastbiff, hvitost, brunost, kokt skinke, syltetøy, banan o.l.) til lunsj. Indrefilet av svin med ris og dampet brokkoli til middag. Eventuelt lag litt saus, feks karrisaus av kokosmelk. Kjempelett å lage- svinefileten brunes lett i panna og steker seg selv i ovnen i 20 minutter. Bruk stekefettet fra svinefileten til å blande inn kokosmelk og karripulver, kjempelett. Ris og brokkoli sier seg selv.. Havregrøt med sukrin og kanel til kvelds Sleng inn litt frukt innimellom! Jeg bruker for øvrig litt inspirasjon fra Kristine Weber, hun har en matblogg hvor hun legger ut sunne og proteinrike måltider og ikke minst bakverk og andre godsaker! :D Anbefales! Endret 28. juli 2014 av SuperFace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå