AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg må ned 2-3 kilo på 6 uker. Dette er vel ganske overkommelig? Jeg går på tur ca en time hver dag. Jeg spiser ikke frokost. Jeg er ikke sulten før ca lunsj. Hva vil dere anbefale å spise til lunsj? Jeg syns ikke salat metter stort. Og jeg liker utrolig nok ikke egg Til middag spiser jeg normal kost. Wok, kylling, pasta, karbonader, lapskaus osv osv. Til kvelds liker jeg skive med servelat e.l. Har på majones. Det er nok kostholdet i sommer, som har gitt meg litt ekstra. Jeg har gått opp 1 kg i sommer. Men må ned 2-3 kg. Har dere noen tips til å bli kvitt søtsuget? Hva ville dere gjort, for å gå ned noen kilo? Anonymous poster hash: 25ab3...087
Gjest Runforit Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Fokuser på næringstett mat med mye proteiner og fett(som metter godt og lengekr og trege karbohydrater med lav GI(bønner, linser, kikerter etc) Spis moderat underskudd så du brenner på fettet og ikke musklene. Ha 3 gode kardioøkter i uka.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Tusen takk for svar! Jeg tenkte å kaste meg på 30 days shred. Da får jeg den styrektreningen jeg trenger. Anonymous poster hash: 25ab3...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå