Gjest Pheel Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Kan jeg bruke denne shampooen for å redusere rødskjær i håret? http://www.bangerhead.no/no/artiklar/four-reasons-silver-shampoo-2.html Spørsmålet er om det er det samme hvilken type sølvshampoo jeg velger, da der ikke står i beskrivelsen på alle at de skal kunne hjelpe mot alle varme toner eller også rødt? Eller må jeg velge en det står dette beskrevet? Vil ikke høre noe om at sølvshampoo generelt ikke funger mot rødskjær, da det som sagt står det i noen beskrivelser, og at frisører sier det kan ha noe effekt om man lar det sitte i, også mot rødskjær.
dillyduzit Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Sølvshampo fungerer ikke mot røde/varme toner Nei, nå tuller jeg. Som regel handler det litt om den er godt pigmentert. John Frieda sin var noe for seg selv og fungerte heller dårlig og motsatt. Jeg er veldig glad i mine fra L´Oreal og Matrix. Har du blondt hår nå så er det viktig å la det ikke sitte i for lenge, jo sterke pigmentert shampooen er, jo raskere virker den også. Altså, med pigmentert - Shampooen er lilla, jo lysere den er - mindre pigmentert - lenger virketid. L´Oreal og Matrix sine kan smitte av ved neglene, bare så det er sagt. De to veldig pigmenterte og trenger ikke veldig lang virketid (30sek - 1min) Endret 28. juli 2014 av dillyduzit
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Anbefaler Fudge Clean Blonde. Utrolig pigmentert of funker veldig fort. Du kan bruke lillashampoo på alle hårfarger, men jo mørkere håret er jo mindre drastisk blir forskjellen. Husk også at kontrastfargen til rød er grønn, så egentlig trenger du grønne pigmenter for å nøytralisere rødskjæret og ikke lilla/blå. Anonymous poster hash: d5b1f...185
Gjest Pheel Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Tenkte å bestille fra denne siden da jeg uansett skal bestille noe annet derfra. Men takk for erfaringer. Aldri sett grønnshampoo noe sted.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Ingen anelse om effekt på raudskjær, men har gode erfaringer med Cutrin og Kevin Murphy (den er ikkje testa på dyr og er utan sulfater, lurer på om den er parabenfri og ) Ved gulskjær vil tru ein grønn sjampo hadde funka fjell, men har aldri sett eller høyrd om det ^^, Anonymous poster hash: 86876...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå