Liv Berit Skrevet 28. juni 2004 #1 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg lurer på om det er noen her inne som har syklet denne distansen, men som en tur! 8) Hvor mange dager trenger man? Og hvilken sykkel anbefales på en slik tur? Kanskje det er noen som sitter her slitne etter helgas ritt? Håper det gikk bra med dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. juni 2004 #2 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har ikke syklet den. Er jo 540 km - så sykler dere 54 km til dagen så tar det 10 dager ..... kommer jo litt an på hvor spreke dere er , hva slags sykler dere har osv. Men jeg synes ikke akkurat den veien frister - er jo mye trafikk ?? Hvis ikke det er sideveier e.l. dere kan sykle da. Nedover sørlandet feks. er det jo lagt til rette for sykling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liv Berit Skrevet 28. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2004 Kondisen er ok, men vi har ikke lagt fra oss mange km på sykkelen, det er nok bare til og fra jobb. Men vi tenkte og bruke 4 dager egentlig da, maks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. juni 2004 #4 Del Skrevet 28. juni 2004 Men vi tenkte og bruke 4 dager egentlig da, maks Det blir jo uvant bare å sitte på sykkelen lenge Men 4 dager på 540 km blir jo 135 km pr. dag. Sykler dere 20 km/h tar det nesten 7 timer ..... men klarer dere litt raskere så går det kjappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 28. juni 2004 #5 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har vært på langtur med sykkel før (riktignok ikke Tr.heim-Oslo), vil bare kommet med et råd; kjøp sånn mykt "trekk" til å ha over setet. Etter en hel dag på sykkelsetet så er m*** og rumpa rimelig vond skal jeg si deg Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #6 Del Skrevet 19. juli 2004 m***? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 19. juli 2004 #7 Del Skrevet 19. juli 2004 musa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå