Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner fet veldig. Knulle hvem og hvor mange jeg vil(eller får til iallfall).

Ha trekanter med villige uten surmuling.

Anonymous poster hash: 8af23...006

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner fet veldig. Knulle hvem og hvor mange jeg vil(eller får til iallfall).

Ha trekanter med villige uten surmuling.

Godt å høre at det er noen som savner å være singel og. Jeg synes faktisk at det er masse fordeler med singeltilværelsen og. Og bedre å være singel enn ulykkelig i par. Men jeg må si at det fine er jo å ha en fast partner. Jeg kan ikke tenke meg tilfeldig sex, trekanter osv. Jeg ønsker kun sex med en seriøs mann, som tar meg seriøst. Men enhver sin smak ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om sutring, hvis du vil være singel så vær singel, slå opp og knull alt med en puls.

Jeg bare antar at ingen står med en pistol og truer deg med å forsette å være i det forholdet du er i nå.

Anonymous poster hash: 692f5...221
  • Liker 5
Skrevet

Hahaha, og når du har vært singel i en uke kommer vi til å finne deg her inne på forumet igjen under tittelen "faen ass - hvorfor vil ingen knulle meg??" :P

AnonymBruker
Skrevet

Snakk om sutring, hvis du vil være singel så vær singel, slå opp og knull alt med en puls.

Jeg bare antar at ingen står med en pistol og truer deg med å forsette å være i det forholdet du er i nå.

Anonymous poster hash: 692f5...221

Men jeg elsker henne:-(

Skrevet

Min erfaring er at hvis jeg er i et forhold og savner å være singel - så eier ikke forholdet noen fremtid ;)

Gjest Awzm me
Skrevet

Men jeg elsker henne:-(

Du kan umulig elske henne om du ønsker sex med andre, og så mange som mulig..?

Skrevet

Du kan umulig elske henne om du ønsker sex med andre, og så mange som mulig..?

Dummeste jeg har hørt. Å elske noen trenger ikke ha noe med sex og lyst å gjøre. Det er ingen automatikk i at om man elsker noen så har man ikke lyst på sex med andre. Sex er lyst og kun det.

Du er sikkert av den oppfattningen også at bare man elsker noen så holder man sammen. Det er en illusjon

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at hvis jeg er i et forhold og savner å være singel - så eier ikke forholdet noen fremtid ;)

Agree

Gjest Awzm me
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Å elske noen trenger ikke ha noe med sex og lyst å gjøre. Det er ingen automatikk i at om man elsker noen så har man ikke lyst på sex med andre. Sex er lyst og kun det.

Du er sikkert av den oppfattningen også at bare man elsker noen så holder man sammen. Det er en illusjon

Ok, for å si det på en annen måte

Han kan umulig elske henne når han savner å være singel

Skrevet

Ok, for å si det på en annen måte

Han kan umulig elske henne når han savner å være singel

Feil igjen. Selv om man elsker noen så er det ikke dermed sagt at forholdet er liv laga. Har man alvorlige problemer i forholdet, som mistillit, dårlig kommunikasjon ol så betyr ikke det at man ikke elsker hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Elsker man hverandre, så jobber man hardt for å få det til å fungere. Hjelper lite når man elsker noen som er egosentrisk og kun setter sine egne behov først alltid. Heretter er det kun handlinger som betyr noe for min del. Elsker deg betyr fint lite når det knappt er handlinger tilstede.

Man har det bedre som singel enn i et forhold som tapper deg for energi og der man går rundt skuffet og trist litt for ofte, men det er ingenting som er bedre å være i et forhold med en man elsker og som elsker deg tilbake. Jeg hater å være singel, men må gjøre det beste ut av det. Jeg klarer ikke ha sex/kos med hvem som helst. Skulle ønske jeg kunne det av og til, for savner nærhet innimellom.

Hilsen en dame som akkurat er blitt singel, men som ville kjempe for kjærligheten vår, men det å elske var visst ikke nok..

Anonymous poster hash: 85fd7...dac

Skrevet

Haha.... Tror du at vi single gjør det..... I wish...

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Rainbow81, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...