Gjest tusjen Skrevet 29. juni 2004 #21 Skrevet 29. juni 2004 Nå har jeg hørt sangen og sett videoen.. Var morsom synes jeg :-) .. Datteren og venninnen synes den er helt super, så jeg tror nok det kan bli en sommer-hit... tusjen
Elbereth Skrevet 30. juni 2004 #22 Skrevet 30. juni 2004 Har også hørt den en gang, og den var grufull. :hår:
Loolaa Skrevet 30. juni 2004 #23 Skrevet 30. juni 2004 Forferdelig sang, håper den ikke blir sommerhit! Men det er jo alltid de sangene som blir det (tenk the ketchup-song...). Håper egentlig "klapp klapp" med Are&Odin blir sommerhiten, jeg!
¤Tiili¤ Skrevet 30. juni 2004 #24 Skrevet 30. juni 2004 liker den ikke, men blir nok en sommer hit ja..
nyibyen Skrevet 30. juni 2004 #25 Skrevet 30. juni 2004 Har også hørt den en gang' date=' og den var grufull. :hår:[/quote'] Enig! Jobber i platebutikk, og det er utrolig hvor mange som spør etter den. "heldigvis" har vi vært utsolgt en stund nå... Grusom låt.
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2004 #26 Skrevet 30. juni 2004 jeg håper ikke det dårlig sang altså selvom videoen er veldig morsom
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #27 Skrevet 1. juli 2004 Sangen er ikke kvalitetsmessig god, men den er morsom fordi den fenger jo siden den er ei gladlåt og på et annet språk. Men det kunne ikke falt meg inn å kjøpt den i butikken. Og den er ikke hva jeg kaller MUSIKK.
pusla Skrevet 2. juli 2004 #28 Skrevet 2. juli 2004 Bra er den vel ikke, men den setter seg nå i hjernen. Og jeg MÅ danse når jeg hører den. Så absolutt en potensiell sommer-hit.
Gjest Dazed Skrevet 3. juli 2004 #29 Skrevet 3. juli 2004 Får helt frysninger av den låta. Huff, skrur over når den kommer. Den er så ufattlig stygg, men det er nå min mening.
Tjorven Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #30 Skrevet 5. juli 2004 Noe så ufordragelig sleskt har jeg til gode å se verre av! Og han som er så stolt av sine oransje solbriller og tafser på de hele tiden! Aiai! Ikke akkurat så sjarmerende nei!
Gjest Virvar Skrevet 5. juli 2004 #31 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har fullstendig dilla på den sangen for tiden !!! Det er sommersangen MIN iallefall . Men jeg liker bedre videoen til Haiducii, dessuten blir det bedre med damestemme på det lyseste. *spille på full guff, og synge med så godt jeg kan, Maia hi, maia ho , maia ha , maja haha ......tra lalaalal *
Gjest Elenath Skrevet 5. juli 2004 #32 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har fullstendig dilla på den sangen for tiden !!! Det er sommersangen MIN iallefall . Men jeg liker bedre videoen til Haiducii, dessuten blir det bedre med damestemme på det lyseste. *spille på full guff, og synge med så godt jeg kan, Maia hi, maia ho , maia ha , maja haha ......tra lalaalal * Hva er engentlig forskjellen?
Gjest Virvar Skrevet 5. juli 2004 #33 Skrevet 5. juli 2004 Damen har bedre stemme. Og videoen er helt annerledes. Det er om en mann som våkner opp inne i en leilighet med camerar over alt, og går rundt og leter etter utgang, men kommer seg ikke ut, og hun damen som sitter i et annet rom og ser på han. HELT noe annet enn de som leker seg i flyet *ler*. (og på toppen av det hele så handler vist sangen om kjærlighet under lindetrær ! :o )
Gjest pace Skrevet 6. juli 2004 #35 Skrevet 6. juli 2004 Jeg har bare Kings of Convenience hvor de danser med de yngre balett jentene på hue: I'd rather dance with you. Og den 'This Love Has taken its toll on me. She said goodbye.... too many times befooooreee [repeat]ooooohh.... ooohhhhh... ooooohhhh ohhoohhooohoohhh [/repeat]' Ja nå så jeg den på tv. Den heter This Love med Maroon5 Jeg liker den 'Gonna take your momma out' 'show her what its all about' med han som ser litt homsete ut som blir kastet opp i universet av hun dama, og som har en jente som kysser forsiktigt en gutt i videoen(keyboardisten tror jeg det er) Ja nå så jeg den Dragonstea også og den var jo helt forferdelig Hørtes ut som en litt dårlig grand prix låt. Hvorfor liker folk sånne sanger? Fordi de er så morsomme og gærne? Den minner meg om den andre sangen med han bart mannen med pilot briller som sier blant mange svulmende kvinner: You Touch my tralala. Bare når jeg hørte den syntes jeg han sa: Justice tralala. Ble mye morsommere syntes jeg
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2004 #36 Skrevet 6. juli 2004 den andre sangen med han bart mannen med pilot briller som sier blant mange svulmende kvinner: You Touch my tralala. Bare når jeg hørte den syntes jeg han sa: Justice tralala. Ble mye morsommere syntes jeg Å fy jeg hater den der! Dumme talefeil "twalala!" leker tyskere dumme med vilje?
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2004 #37 Skrevet 6. juli 2004 noma noma jei noma noma nomajei..... maia hi maia ho maia hi maia haha..... må innrømme at jeg syns den er litt tøff jeg. Kommer for alltid til å tenke på denne sommeren når jeg hører den sangen... da jeg var ute på fredag spilte di den sangen tre ganger i løpet av en times tid.
Gjest pace Skrevet 6. juli 2004 #38 Skrevet 6. juli 2004 Å fy jeg hater den der! Dumme talefeil "twalala!" leker tyskere dumme med vilje? De leker ivertfall harry med vilje
Gjest Elenath Skrevet 6. juli 2004 #39 Skrevet 6. juli 2004 De leker ivertfall harry med vilje Ja, den er jo bare morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå