Gå til innhold

Får O-Zone årets sommerhit?  

1. 1. Får O-Zone årets sommerhit?

• Ja
      20
    • Nei
      6
    • Kjenner ikke til sangen
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

O-Zone med Dragostea Din Tei har allerede blitt spilt mye på TV og radio, men tror dere at dette blir årets sommerhit? Den har vel egentlig det som skal til...et fengende refreng, merkelig tekst og sommer-rytmer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

hmm.. noe sier meg at jeg sikkert har hørt den hvis den spilles mye.. men jeg aner likevel ikke hvilken sang det er...

Gjest Catwoman
Skrevet

Akkurat ja... fant den på vg-lista... har hørt den en million ganger og også hørt anre si at det blir årets sommerhit... så ja den har nok en sjans. Forøvrig en fæl sang.

Skrevet

Har aldri hørt sangen, så måtte ta en tur inn på VG-lista og høre. Tror nok den kan bli årets sommerhit ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Den er morsom, nomanomajej nomanomanomajej tralalal

Skrevet
Den er morsom, nomanomajej nomanomanomajej tralalal

ååååhhh den ja... :P stemte at jeg ikke hadde hørt den jeg... opps..

Skrevet

Vet ikke om jeg har hørt den, jeg.. Hm :klø:

Gjest Catwoman
Skrevet

litt forvirret jeg nå.. det ligger jo to dragostea din tei sanger på vg-lista med forskjellige artister... *skjønner ingenting* Har det blitt in at to artister går ut med samme sang på samme tid eller? den derre fuck it sangen finnes jo også i to versjoner med to artister..

Gjest Catwoman
Skrevet
Vet ikke om jeg har hørt den, jeg.. Hm :klø:

det tror jeg du har. Sjekk på vg lista.

Gjest tusjen
Skrevet

Hvis de spiller den på NRK2 om dagen så har jeg sikkert hørt om den.. Men akkurat nå så må jeg si at jeg ikke kjenner til den :roll:

tusjen

Skrevet

Hvis noen lurer på videoen, så er det den med de 3 gutta som står på flyvingen og digger. :digge:

:ler:

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg synes den er grusom jeg, håper ikke den blir årets sommerhit. :-?

Gjest gjest1
Skrevet
Hvis noen lurer på videoen, så er det den med de 3 gutta som står på flyvingen og digger. :digge:

:ler:

Noe så ufordragelig sleskt har jeg til gode å se verre av! Og han som er så stolt av sine oransje solbriller og tafser på de hele tiden! Aiai!

Skrevet

Ja det tror jeg, har allerde fått den på hjernen jeg :o

Gjest Tristessa
Skrevet

Høhø, den ble spilt så mye gjennom russetiden at den er umulig å glemme. Dessuten trodde jeg lenge den faktisk var på engelsk... :roll: Sier noe om alkoholkonsumet i april/mai jah... :ler:

Skrevet
litt forvirret jeg nå.. det ligger jo to dragostea din tei sanger på vg-lista med forskjellige artister... *skjønner ingenting*

Dette forvirrer meg også.

Syntes forøvrig at sangen og videoen er noen år for sent ute både musikalsk og visuellt.

De kunne sikkert vært "kule" sommern for 5-6 år siden...

Skrevet
Jeg synes den er grusom jeg' date=' håper ikke den blir årets sommerhit. :-?[/quote']

:enig_animasjon: Den synes jeg også er grusom.

Koldbruna

Gjest Starya
Skrevet

Har hørt den en gang. Fytterakker'n sier jeg bare.. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...