AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Har de to siste ukene startet slanking. Målet er å gå ned 10 kg. Har lagt opp til en diett på 1500 kcal pr dag og veier pr dags dato 80 kg og er 175 cm høy. Har trent mye hver dag for å få fart på forbrenningen. Har nå fått forstoppelse og får ikke til å bæsje. Har tidligere ikke hatt problem med dette men da har jeg spist normalt. Gjør jeg noe galt siden jeg får forstoppelse? Anonymous poster hash: ab221...472
magicpie Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Gjør jeg noe galt siden jeg får forstoppelse? Anonymous poster hash: ab221...472 Det er veldig vanskelig å si når du ikke oppgir hva du spiser. Og passer du på å drikke nok vann?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har opplevd det samme, men spiser bare 1300 kalorier. Er rett og slett mindre mat inni meg som skal ut. Dersom du har lagt om til mindre karbohydrater er det mulig du spiser lite fiber. Mange av fiberkildene for de fleste kommer fra matvarer som også har endel karbohydrater. Du kan spise mer fiberrik mat, som quinoa, evt. kan du skaffe et fibertilskudd i en helsekostforretning - jeg har en pose med rent fiber jeg blander ut i et glass vann og drikker om kvelden. Anonymous poster hash: 03230...70b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Du inntar alt for lite kalorier ivertfall. Spis mye sunn mat og minst 2000kalorier dersom du trener hver dag for å unngå å miste muskelmasse. Anonymous poster hash: 8aa9f...448
Supraspinatus Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Potetstivelse er bra mat for tarmene. Det er også ren resistent stivelse og tas ikke opp som glukose i tarmen. Magnesium i litt større dose fungerer også - forutsatt at du tar det som tabletter/pulver. Det fungerer ikke med overdose i fotbad. Endret 28. juli 2014 av Supraspinatus
gulsaft Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Frukt og fiber! Funka fjell på meg hvertfall. Tror du får kjøpt det på diverse helsekostbutikker, og kanskje apoteket? Jeg handla på nett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå