AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Man trodde man hadde lest og hørt alt men; Britisk kvinne gikk ned nesten 5 kilo på 10 dager ved å spise kattesand (som kan inneholde arsenikk). Hemmeligheten er at den sveller opp til 12 ganger sin egen størrelse i mavesekken slik at man vil føleseg mett. Sunt NEI, farlig JA. Dietten kan føre til lungesvikt, hjerneskade og kreft, likevel er det en diett på sterk fremmarsj i Sambandsstatane. Verden er gal! Anonymous poster hash: 5f558...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Tragisk. Men jeg skjønner at folk tyr til drastiske metoder. Når man overalt leser at man ikke er god nok om man ikke ser sånn og sånn ut, i alle kvinneblader er det masse artikler om slanking, slanking her, slanking der. Da jeg var tenåring syntes jeg selv at jeg var feit. Nå når jeg ser bilder av meg fra den tiden var jeg normalvektig, kun litt større enn andre, kanskje. Trist at man har et så forvrengt syn på seg selv og sin kropp. Anonymous poster hash: 82fd1...a8b 2
Gjest Belle âme Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Kan man ikkje bare begynne å spise sunt og trene om man vil ned i vekt? Spise kattesand av alt ting...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Kan man ikkje bare begynne å spise sunt og trene om man vil ned i vekt? Spise kattesand av alt ting... Noen folk vil gjøre alt for å oppnå det de vil her i livet, så lenge "alt" ikke involverer hardt arbeid (eller egentlig noen slags form for arbeid) Anonymous poster hash: 47983...9aa
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 spise kattesand?! Folk finner på så mye rart i jakten på en slankere figur! Anonymous poster hash: b1cff...9fd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Man trodde man hadde lest og hørt alt men; Britisk kvinne gikk ned nesten 5 kilo på 10 dager ved å spise kattesand (som kan inneholde arsenikk). Hemmeligheten er at den sveller opp til 12 ganger sin egen størrelse i mavesekken slik at man vil føleseg mett. Sunt NEI, farlig JA. Dietten kan føre til lungesvikt, hjerneskade og kreft, likevel er det en diett på sterk fremmarsj i Sambandsstatane. Verden er gal! Anonymous poster hash: 5f558...e9d Naturens gang for å rydde opp?Anonymous poster hash: e7f9e...c1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå