AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hjelp! Har fått noen sår i munnvikene. Startet med et sår, gjorde vondt når jeg åpnet munnen langt osv, men ikke så mye ellers hvis jeg ikke strakk munnen osv. det er noen dager siden. I natt fikk jeg er sår på andre siden også, det ser ikke ut som blemmer eller noe, er bare rødt og syns såvidt om jeg ikke har fult åpen munn. Merket istad jeg hadde fått noen bittesmå klumpen på leppa. Var 3 stk. Men de er BITTESMÅ. Er så små at man såvidt kan kjenne dem. Ringte min far, og han mener det mulig er bare vanlige forkjølelsessår eller munnsår. Han tror det ikke er herpes, men jeg er svært paranoid! Haha. men uansett, de små klumpene på leppene virker ikke som blemmer heller. Men jeg vet ikke! Noen som har litt peiling? Anonymous poster hash: d09e3...2f9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Munnsår, eller forkjølelsesår er jo herpes. Men du får ikke vite det sikkert og kommer til å stresse fryktelig over dette hvis du ikke går til legen og får det sjekket. Anonymous poster hash: d7f10...1f9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 http://www.vitusapotek.no/Sykdom-og-plager/Munn-og-tenner/Munnsar/ Anonymous poster hash: d7f10...1f9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ettersom 90% av befolkningen antakelig er smittet med herpes (dog ikke like mange får utbrudd), så er det sannsynligvis herpessår (=vanlige munnsår). Det eneste jeg ellers ville vurdert er om du har brukt noen hudprodukter eller spist noe spesielt som du kan finne på å reagere allergisk på. Anonymous poster hash: 6158a...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå