Gå til innhold

en date jeg har datet fortalte meg at han hadde holdt noe skjult for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en date, og jeg fikk på magefølelsen at han skjulte noe for meg. Jeg sluttet derfor å treffe han. Nå forteller han akkurat det som jeg hadde magefølese om... at noe er galt i livet hans. Han har hatt det veldig vondt og vanskelig skriver han. Derfor har han skjult mest mulig om seg selv til meg. Det var det jeg tenkte... Han skriver at han er veldig forelsket i meg, men han har altså skjult noe spesielt for meg. Jeg synes dette er rart. Jeg spurte om hva det var. Og skrev at jeg ikke ville møtes og høre om det, men at jeg ville vite det på sms.

Ville du fått veldig dårlig magefølelse anngående en slik situasjon?

Anonymous poster hash: f8c2e...b80
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han er i det minste ærlig om det såpass tidlig, og det er veldig normalt å ikke ville fortelle om ting man er flau over, eller sliter med i en tidlig datingfase. Men som du også gjorde så merker man det når noe er feil. Men dette har jo egentlig bare betydning hvis du liker han. Gjør du det? Er det noe vits i det hele tatt å involvere deg mer?

Anonymous poster hash: 2ab80...fc1
Skrevet

Det er tydelig vanskelig for han, jeg syns du skal støtte han og ikke skyve han vekk fordi han er ærlig. Det verste som kan skje er at det er noe som gjør at du ikke ønsker å date han, men da har du i hvert fall fått visst det og samtidig oppført deg som et medmenneske :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

han er i det minste ærlig om det såpass tidlig, og det er veldig normalt å ikke ville fortelle om ting man er flau over, eller sliter med i en tidlig datingfase. Men som du også gjorde så merker man det når noe er feil. Men dette har jo egentlig bare betydning hvis du liker han. Gjør du det? Er det noe vits i det hele tatt å involvere deg mer?

Anonymous poster hash: 2ab80...fc1

Trådstarter: Jeg følte noe var galt. Men ellers har han vært hyggelig, men... det er noe med han som skremmer meg. Han kan virke veldig trist ut, og det gjør meg skremt. Men jeg har bedt han skrive hva det gjelder, og han sier at han skal. Har veldig bad magefølelse, og ingen vil jo ha problemer inn i livet sitt. Derfor ba jeg han skrive det, slik at jeg kan vurdere det hele. Er ikke alt en kan godta av situasjoner. Får se hva han skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig vanskelig for han, jeg syns du skal støtte han og ikke skyve han vekk fordi han er ærlig. Det verste som kan skje er at det er noe som gjør at du ikke ønsker å date han, men da har du i hvert fall fått visst det og samtidig oppført deg som et medmenneske :)

Trådstarter: Ja, jeg vil vite hva det er før jeg gir slipp. Jeg gir slipp hvis det er noe som jeg ikke kan leve med. Spørs hva.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr. Dette kan ikke være lett for han. Det kan hende han synes det er bedre å fortelle deg ansikt til ansikt og ikke via meldinger. Synes det høres ut som han er en fin gutt, som fortjener støtte. Om det blir noe mer mellom dere er en annen sak, men hør i hvert fall på han. Han fortjener kudos for å være ærlig.

Anonymous poster hash: f1b54...45e
  • Liker 3
Skrevet

Det kan være at han har en alvorlig sykdom.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr. Dette kan ikke være lett for han. Det kan hende han synes det er bedre å fortelle deg ansikt til ansikt og ikke via meldinger. Synes det høres ut som han er en fin gutt, som fortjener støtte. Om det blir noe mer mellom dere er en annen sak, men hør i hvert fall på han. Han fortjener kudos for å være ærlig.

Anonymous poster hash: f1b54...45e

Trådstarter: Han fortalte meg at han hadde holdt skjult noe som bydde på problemer. Hans familie er svært kristen, og tilater ikke at han har en kjæreste før han er gift. Derfor måtte han holde meg borte fra hjemmet sitt. Og han var utrolig lei seg for det. For han føler seg forelsket i meg, og håper på at det kan bli oss.

Han fortalte også at han led av depresjon, og hadde stor gjeld derfor bor han hos foreldrene inntil videre.

Skrevet

Han fortalte også at han led av depresjon, og hadde stor gjeld derfor bor han hos foreldrene inntil videre.

Dette med gjeld er vel det største problemet. Er utrolig slitsomt å være sammen med noen som ikke kan å behandle penger.

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Trådstarter: Han fortalte meg at han hadde holdt skjult noe som bydde på problemer. Hans familie er svært kristen, og tilater ikke at han har en kjæreste før han er gift. Derfor måtte han holde meg borte fra hjemmet sitt. Og han var utrolig lei seg for det. For han føler seg forelsket i meg, og håper på at det kan bli oss. Han fortalte også at han led av depresjon, og hadde stor gjeld derfor bor han hos foreldrene inntil videre. Anonymous poster hash: f8c2e...b80

Uff!

Dette hørtes ikke bra ut!

Hva tenker du å gjøre med dette?

Jeg må si at det er flott at han var ærlig om situasjonen som han befinner seg i.

Stakkars mann.

Håper at økonomien hans bedrer seg så snart som mulig!

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Dette med gjeld er vel det største problemet. Er utrolig slitsomt å være sammen med noen som ikke kan å behandle penger.

Trådstarter: Dette er typisk meg... Hver gang en mann sier at han er forelsket i meg, så er det en som sliter i livet sitt. Har alltid vært sånn.

Skrevet

Trådstarter: Dette er typisk meg... Hver gang en mann sier at han er forelsket i meg, så er det en som sliter i livet sitt. Har alltid vært sånn.

Ville ikke svartmalt det sånn umiddelbart da. Finn gjerne ut litt mer om bakgrunnen for hele saken. Fint å ha fakta på bordet før du eventuelt lar han gå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff!

Dette hørtes ikke bra ut!

Hva tenker du å gjøre med dette?

Jeg må si at det er flott at han var ærlig om situasjonen som han befinner seg i.

Stakkars mann.

Håper at økonomien hans bedrer seg så snart som mulig!

Trådstarter: han sier at hans familie er smiths venner....og meget strenge på alt som har med damer å gjøre, og det er fryktelig vanskelig for han hele situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...