Gå til innhold

Har dere en fin sommer, folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest Anastasia
Skrevet

Jeg har tidenes drømmesommer altså. Har reist i USA, Nicaragua og Costa Rica. Har vært på Slottsfjellfestivalen og på Backstreet Boys-konsert. Har også badet, grillet og kost meg masse med gode venner. Møtt masse hyggelige folk og opplevd mye moro! Elsker det fine været også :) Syns jeg fortjener det etter å ha hatt et kjipt år.

Hva med dere, hvordan har sommeren vært så langt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den har vært en lidelse, fungerer ikke i temperaturer på over 30 grader. Men i dag er det i hvert fall litt bedre :)

Anonymous poster hash: 51829...dfe
  • Liker 1
Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Jeg har hatt en flott sommer. Vært på et intensivt treningsopphold på Beitostølen Helsesportssenter hvor jeg hadde tre treningsøkter til sammen. Fast var svømming, treningsrom og sirkeltrening. Noen ganger sykling. Noen ganger ridning. Noen ganger klatring. Fysisk trening gikk fra å være kjedelig og slitsomt til å bli gøy og energigivende! Men ellers... Det har vært litt i varmeste laget de siste dagene...

Skrevet

IKKE si ja. Da er det garantert at en eller annen FrP-statsråd kommer til å skrive et leserbrev i VG og ta æren.....

Gjest Anastasia
Skrevet

IKKE si ja. Da er det garantert at en eller annen FrP-statsråd kommer til å skrive et leserbrev i VG og ta æren.....

Haha! Tror du det..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...