Gjest Anastasia Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har tidenes drømmesommer altså. Har reist i USA, Nicaragua og Costa Rica. Har vært på Slottsfjellfestivalen og på Backstreet Boys-konsert. Har også badet, grillet og kost meg masse med gode venner. Møtt masse hyggelige folk og opplevd mye moro! Elsker det fine været også Syns jeg fortjener det etter å ha hatt et kjipt år. Hva med dere, hvordan har sommeren vært så langt?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Den har vært en lidelse, fungerer ikke i temperaturer på over 30 grader. Men i dag er det i hvert fall litt bedre Anonymous poster hash: 51829...dfe 1
Gjest Gjest_Erica Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har hatt en flott sommer. Vært på et intensivt treningsopphold på Beitostølen Helsesportssenter hvor jeg hadde tre treningsøkter til sammen. Fast var svømming, treningsrom og sirkeltrening. Noen ganger sykling. Noen ganger ridning. Noen ganger klatring. Fysisk trening gikk fra å være kjedelig og slitsomt til å bli gøy og energigivende! Men ellers... Det har vært litt i varmeste laget de siste dagene...
Trude Ruth Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 IKKE si ja. Da er det garantert at en eller annen FrP-statsråd kommer til å skrive et leserbrev i VG og ta æren.....
Gjest Anastasia Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 IKKE si ja. Da er det garantert at en eller annen FrP-statsråd kommer til å skrive et leserbrev i VG og ta æren..... Haha! Tror du det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå