Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Bruker vanligvis str 38-40, men måtte ha str L i Jean Paul. Er dette merket ekstra lite i størrelsen? Føler at klær nå er mindre i størrelsen enn før. Særlig klær kjøpt på Bik Bok ol. Stemmer det?
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 Jean Paul er mini :evil: Men jeg biter stadig i det sure eplet og går opp en størrelse og blir egentlig veldig fornøyd. Gidder ikke å prøve strikkede gensere av dette merket da. Det samme gjelder BikBok. Pleier å kommer inn i str medium, men enkelte ganger er til og med large for lite
liv Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 Handlet på mango og det lille søskenbarnet mitt som bruker 34 måtte ha medium i olajakka hu kjøpte..
Alterna Skrevet 28. juni 2004 #4 Skrevet 28. juni 2004 Kanskje fordi Mango har spanske str, siden det er et spansk merke? Har hørt klærne bruker å være mindre i str der, de begynner på str 32 istedet for str 34 som er vanlig her. Kanskje det er noe i det? www.mango.es
Arkana Skrevet 28. juni 2004 #5 Skrevet 28. juni 2004 Min erfaring er at det er helt omvendt. En venninne av meg bruker som oftest medium, men small var akkurat passe i et sett Jean Paul-klær. Det har jeg sett flere ganger.
Gjest Ethereal Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Sør-Europeiske merker er ofte små i størrelsen (franske, spanske, italienske). Bra for pygmeer som meg selv. Jean Paul Femme har jeg ingen formening om.
Orthia Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 Det kommer vel an på hvilken type plagg man kjøper. Jeg bruker vanligvis str 36, og måtte kjøpe M i en JP-skjorte nå nylig. Samme skjorten i S var helt normal for størrelsen i kroppen, men den var altfor kort i armene til meg (er 173 høy).
Lala Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Min erfaring er at det er helt omvendt. En venninne av meg bruker som oftest medium' date= men small var akkurat passe i et sett Jean Paul-klær. Det har jeg sett flere ganger. :enig_animasjon: Kommer vel an på hvilke merker man sammenligner med..
Gjest Lea Skrevet 29. juni 2004 #9 Skrevet 29. juni 2004 Det er som regel et g annet plagg i en kolleksjon som er stort i størrelsen. Jeg kjøpte en Jean Paul-bukse i str L, gadd ikke engang å prøve M (har prøvd bukser før nemlig). Men nå ser jeg at buksa er i største laget. Det er toppene som er små, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå