Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker vanligvis str 38-40, men måtte ha str L i Jean Paul. Er dette merket ekstra lite i størrelsen?

Føler at klær nå er mindre i størrelsen enn før. Særlig klær kjøpt på Bik Bok ol. Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jean Paul er mini :evil:

Men jeg biter stadig i det sure eplet og går opp en størrelse og blir egentlig veldig fornøyd.

Gidder ikke å prøve strikkede gensere av dette merket da.

Det samme gjelder BikBok.

Pleier å kommer inn i str medium, men enkelte ganger er til og med large for lite :roll:

Skrevet

Handlet på mango og det lille søskenbarnet mitt som bruker 34 måtte ha medium i olajakka hu kjøpte..

Skrevet

Kanskje fordi Mango har spanske str, siden det er et spansk merke? Har hørt klærne bruker å være mindre i str der, de begynner på str 32 istedet for str 34 som er vanlig her. Kanskje det er noe i det?

www.mango.es

Skrevet

Min erfaring er at det er helt omvendt. En venninne av meg bruker som oftest medium, men small var akkurat passe i et sett Jean Paul-klær. Det har jeg sett flere ganger.

Gjest Ethereal
Skrevet

Sør-Europeiske merker er ofte små i størrelsen (franske, spanske, italienske). Bra for pygmeer som meg selv.

Jean Paul Femme har jeg ingen formening om.

Skrevet

Det kommer vel an på hvilken type plagg man kjøper. Jeg bruker vanligvis str 36, og måtte kjøpe M i en JP-skjorte nå nylig. Samme skjorten i S var helt normal for størrelsen i kroppen, men den var altfor kort i armene til meg (er 173 høy).

Skrevet
Min erfaring er at det er helt omvendt. En venninne av meg bruker som oftest medium' date= men small var akkurat passe i et sett Jean Paul-klær. Det har jeg sett flere ganger.

:enig_animasjon:

Kommer vel an på hvilke merker man sammenligner med..

Skrevet

Det er som regel et g annet plagg i en kolleksjon som er stort i størrelsen. Jeg kjøpte en Jean Paul-bukse i str L, gadd ikke engang å prøve M (har prøvd bukser før nemlig). Men nå ser jeg at buksa er i største laget.

Det er toppene som er små, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...