AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Har lakkert to lag på en lekegrind, når kan vi ta den i bruk? Stod ikke noe om det på lakkspannet. Anonymous poster hash: 8fb75...17e
Bringebærgele Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Ville venta til den var ordentlig herdet. Men det burde jo stå på 😞😟 kan du ikke Google og se om du finner ut av hvor lang tid et lignende produkt trenger? Tror det har vært snakk om 24/48 timer på lakk og maling jeg har brukt ved diverse anledninger. Men kan jo ikke si om et stemmer for deg. Unger spiser jo på alt så greit å Være sikker. Kanskje du ble si noe om hva slags lakk du har brukt. Kan jo Vær noen her inne som har brukt samme type og vet av erfaring også 😄😉😊
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Har du brukk vannbasert lakk? Du bør vente til den ikke lukter og påfører små lunger avgassinger som ikke er bra å puste inn. (astma provoserende). Olje baserte produkter avgasser mye i førsten, vannbasserte avgasser mindre men over lengre tid. Er du usikker ring astma og allergiforbundet og be om råd. www.naaf.noAnonymous poster hash: 988cd...547
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Har lakkert to lag på en lekegrind, når kan vi ta den i bruk? Stod ikke noe om det på lakkspannet.Anonymous poster hash: 8fb75...17e Spør der du kjøpte lakken.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Har du brukk vannbasert lakk? Du bør vente til den ikke lukter og påfører små lunger avgassinger som ikke er bra å puste inn. (astma provoserende). Olje baserte produkter avgasser mye i førsten, vannbasserte avgasser mindre men over lengre tid. Er du usikker ring astma og allergiforbundet og be om råd. www.naaf.noAnonymous poster hash: 988cd...547 Er dette noe du vet, eller bare tror?Anonymous poster hash: 51c70...db3
Gjest PTR Skrevet 27. juli 2014 #7 Skrevet 27. juli 2014 Sol, varme og mye luft påskynder også prosessen veldig, så hvis du kan få satt den ute i solen så sparer du tid. Noen polyuretanbaserte lakker liker også høy fuktighet under herdingen. Og så kan lukte på den selv også, og bedømme.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Er dette noe du vet, eller bare tror?Anonymous poster hash: 51c70...db3 Noe jeg har lest meg opp på gjennom flere år, pga. Lungeskade.Anonymous poster hash: 988cd...547
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Er dette noe du vet, eller bare tror?Anonymous poster hash: 51c70...db3 Dette er da allmenn kunnskap? Ved maling/oppussing av barnerom sies det jo at man skal gjøre det seneste 1 mnd før fødsel, og aller helst 3 mnd før- men hvordan det er med lakk vet jeg ikke... Vil tro det er mye av de samme gassene? Kurven for skadelig avgassing avtar ikke straks med hverken maling eller lakk- men dette vet forbundet nøyaktig. Vet det finnes en folder for dette på nett Anonymous poster hash: 48d55...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå