AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hei. Jeg går på medisiner som gir meg dårlig matlyst og hverdagen er ganske hektisk så det er vanskelig å spise nok i løpet av en dag. Den siste tiden har det gått mye i energibarer, noe som ikke er bra mtp at jeg ikke har fått i meg nok i tillegg. En positiv ting er iallefall at jeg drikker mye vann, før jeg begynte på medisinene drakk jeg ikke nok vann. Trenger tips til mat som er enkel å lage, gjerne mat som holder seg bra slik at jeg ikke ender opp med å stå på kjøkkenet hele dagen. Maten bør også være lett å få i seg, klarer ikke tunge måltider. Noen forslag? Salat har jeg selvfølgelig allerede tenkt på Jeg er forresten ikke undervektig og har ikke vondt av å gå ned i vekt, men jeg må jo ha næring, ellers slutter jeg jo å fungere Anonymous poster hash: 8dc17...669
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Omelett med skinke Havregrøt med melk, kanel og knuste nøtter Gresk yoghurt med honning og nøtter Brødskiver med røkelaks og eggerøre Karbonadedeig med tomatsaus og linser og byggris Smoothie Nøtter og fruktAnonymous poster hash: 1570c...bc4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå