AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Flere som ikke har fått han/hun de ville ha, som dere trodde virkelig var the big thing, og hvordan har dere taklet det? Trenger å høre litt... Jeg er midt oppi noe nå, hvor han jeg har vært hodestups i lenge har blitt sammen med noen. Litt rar situasjon, fordi vi er liksom venner. Og det har alltid vært litt uavklart mellom oss. Jeg har mange ganger virkelig trodd at han har vært interssert i meg også, og han har nok sikkert vært det, men tydeligvis ikke nok. Og det gjør jo litt vondt. Det gjør ekstra vondt fordi han ganske nylig har vist interesse for meg. Og jeg sitter med en del spørsmål, samtidig som jeg sikkert bare må se på dette som en bekreftelse på at han ikke ville ha meg nok til å ville prøve, og det at han faktisk har tatt et valg om å bli sammen med noen andre er jo tegn nok i seg selv. Har plaga meg selv lenge med en del unskyldninger for hvorfor det ikke har gått noen vei.. jeg har jo f.eks ikke prøvd sånn direkte, men det har vært muligheter for det mange ganger, og han har ikke tatt de mulighetene. Så jeg må jo bare se på dette som en ny start og en flott mulighet til å legge fortiden bak meg og se fremover. Men det virker jo håpløst. Anonymous poster hash: 72f98...068
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Ingen? Er alle faktisk så forbanna lykkelige og heldige som jeg trodde...? Anonymous poster hash: 72f98...068
Gjest Whitestripes Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Nei, det er vi nok ikke. Jeg ble sviktet på det groveste av kjæresten min gjennom nesten 6 år, hadde aldri trodd det gikk an å være så ondskapsfull mot noen som han har vært mot meg. Når han i tillegg gjør alt han kan for å få meg tilbake, lurer jeg på om han er riktig i topplokket. At han ikke forstår at det han har gjort er utilgivelig, fatter jeg ikke. Hadde han eid skam i livet, ville han unngått kontakt med meg totalt og lagt seg helt flat. Etter at det første sjokket la seg, har jeg bare følt sinne. Og godt er det. Aldri i verden om jeg vil sitte å sørge over en slik dritt.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ikke meningen å fråtse i andres ulykke, men det er noe med at det hjelper litt å høre fra andre som har opplevd det samme. Nå føles det så håpløst å skulle møte noen andre. Anonymous poster hash: 72f98...068
Gjest Whitestripes Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Ikke meningen å fråtse i andres ulykke, men det er noe med at det hjelper litt å høre fra andre som har opplevd det samme. Nå føles det så håpløst å skulle møte noen andre. Anonymous poster hash: 72f98...068 Ta tiden til hjelp. Det var ikke meningen at du skulle ha denne mannen. Det er aldri håpløst å skulle møte noen andre, det bare virker sånn akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå