AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har en veldig natulig lys hårfarge, men nå som det er sommer er jeg redd for at sola vil bleke håret en del og jeg har ingen interesse av å få lysere hår. Jeg har vært litt ute i sola og ser at håret er allerede blitt lysere. Sikkert et tåpelig spørsmålet, men vil jeg fargen etter hvert bli mørkere? Anonymous poster hash: a7f1f...5d9
dillyduzit Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Hårfargen blir jo mørkere igjen ved høst og vinter. Det beste du kan gjøre er å bruke både shampo og balsam for beskyttelse av solen, Redken sine produkter: http://www.redken.co.uk/products/at-home/haircare/color-extend-sun syntes jeg fungerer. Ellers er hat/caps ideelt. Det handler bare om å beskytte håret sitt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Hårfargen blir jo mørkere igjen ved høst og vinter. Det beste du kan gjøre er å bruke både shampo og balsam for beskyttelse av solen, Redken sine produkter: http://www.redken.co.uk/products/at-home/haircare/color-extend-sun syntes jeg fungerer. Ellers er hat/caps ideelt. Det handler bare om å beskytte håret sitt. Tusen takk for svar, godt å høre at fargen blir mørkere igjen, orker ikke å ha så lyst hår. Skal beskytte håret heretter :-) Anonymous poster hash: a7f1f...5d9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Tusen takk for svar, godt å høre at fargen blir mørkere igjen, orker ikke å ha så lyst hår. Skal beskytte håret heretter :-) Anonymous poster hash: a7f1f...5d9 Det som er bleket, blir da vel ikke mørkere igjen? Anonymous poster hash: 10424...c57
dillyduzit Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Det som er bleket, blir da vel ikke mørkere igjen? Anonymous poster hash: 10424...c57 Selv bleket hår blir mørkere over tid. Prøv selv, etter noen mnd er håret mørkere enn det dét var til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå