MS.MR Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har laget med 10 personlige "regler", som jeg prøver å følge så godt som mulig. Litt i jakten på det bedre liv. Og litt for å få fokuset over på de viktige tingene. Noen her inne som har erfaringer med tilsvarende metoder etc.? 1. Aldri sett deg selv i en situasjon hvor du gjør deg 100% avhegig av det motsatte kjønn for å være lykkelig 2. Familien min og gode venner er viktigst. 3. Aldri la noen ta fra deg retten til å ha drømmer. Uansett hvor usansynlige dine drømmer måtte være. 4. Lev i nuet, ta egne valg og fokuser på ting som gjør deg lykkelig. 5. Kast ikke bort tid på falske mennesker - som ikke vil deg det beste. Kjemp heller for de som virkelig fortjener det. 6. Aldri la noen som ikke elsker deg, fa anledningen til å såre deg. 7. Et godt vennskap er en god grunnmur. 8. Alltid gi folk en sjans til å vise seg før man dømmer. 9. Vår tålmodig uansett hvor vanskelig det måtte være. Det lønner seg. 10. Lær deg å gi faen. 6
Meline37 Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har laget med 10 personlige "regler", som jeg prøver å følge så godt som mulig. Litt i jakten på det bedre liv. Og litt for å få fokuset over på de viktige tingene. Noen her inne som har erfaringer med tilsvarende metoder etc.? 1. Aldri sett deg selv i en situasjon hvor du gjør deg 100% avhegig av det motsatte kjønn for å være lykkelig 2. Familien min og gode venner er viktigst. 3. Aldri la noen ta fra deg retten til å ha drømmer. Uansett hvor usansynlige dine drømmer måtte være. 4. Lev i nuet, ta egne valg og fokuser på ting som gjør deg lykkelig. 5. Kast ikke bort tid på falske mennesker - som ikke vil deg det beste. Kjemp heller for de som virkelig fortjener det. 6. Aldri la noen som ikke elsker deg, fa anledningen til å såre deg. 7. Et godt vennskap er en god grunnmur. 8. Alltid gi folk en sjans til å vise seg før man dømmer. 9. Vår tålmodig uansett hvor vanskelig det måtte være. Det lønner seg. 10. Lær deg å gi faen. Bra skrevet Er helt enig
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror de fleste av disse allerede eksisterer som motivasjonspostere å henge på veggen. Anonymous poster hash: 9b957...ccb
Gjest Genic Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 (endret) Jeg trenger egentlig bare to "regler", å akseptere meg selv for den jeg er på godt og vondt og å være snill mot andre. Det holder i massevis for å få ro i sjela. Endret 28. juli 2014 av Genic 1
Meline37 Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jeg trenger egentlig bare to "regler", å akseptere meg selv for den jeg er på godt og vondt og å være snill mot andre. Det holder i massevis for å få ro i sjela. fine regler det Det er den viktigste regelen for meg også 1
MS.MR Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror de fleste av disse allerede eksisterer som motivasjonspostere å henge på veggen. Anonymous poster hash: 9b957...ccb Grunn-ideene er jo helt sikkert ubevist hentet fra en eller annen plass. Likevel har jeg aldri søkt opp slike ting på nettet eller i bokform etc. da det rett og slett ikke har interessert meg. Likevel, interessant å prøve å følge dette å se hva som skjer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå