Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har laget med 10 personlige "regler", som jeg prøver å følge så godt som mulig. Litt i jakten på det bedre liv. Og litt for å få fokuset over på de viktige tingene.

Noen her inne som har erfaringer med tilsvarende metoder etc.?

1. Aldri sett deg selv i en situasjon hvor du gjør deg 100% avhegig av det motsatte kjønn for å være lykkelig

2. Familien min og gode venner er viktigst.

3. Aldri la noen ta fra deg retten til å ha drømmer. Uansett hvor usansynlige dine drømmer måtte være.

4. Lev i nuet, ta egne valg og fokuser på ting som gjør deg lykkelig.

5. Kast ikke bort tid på falske mennesker - som ikke vil deg det beste. Kjemp heller for de som virkelig fortjener det.

6. Aldri la noen som ikke elsker deg, fa anledningen til å såre deg.

7. Et godt vennskap er en god grunnmur.

8. Alltid gi folk en sjans til å vise seg før man dømmer.

9. Vår tålmodig uansett hvor vanskelig det måtte være. Det lønner seg.

10. Lær deg å gi faen.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget med 10 personlige "regler", som jeg prøver å følge så godt som mulig. Litt i jakten på det bedre liv. Og litt for å få fokuset over på de viktige tingene.

Noen her inne som har erfaringer med tilsvarende metoder etc.?

1. Aldri sett deg selv i en situasjon hvor du gjør deg 100% avhegig av det motsatte kjønn for å være lykkelig

2. Familien min og gode venner er viktigst.

3. Aldri la noen ta fra deg retten til å ha drømmer. Uansett hvor usansynlige dine drømmer måtte være.

4. Lev i nuet, ta egne valg og fokuser på ting som gjør deg lykkelig.

5. Kast ikke bort tid på falske mennesker - som ikke vil deg det beste. Kjemp heller for de som virkelig fortjener det.

6. Aldri la noen som ikke elsker deg, fa anledningen til å såre deg.

7. Et godt vennskap er en god grunnmur.

8. Alltid gi folk en sjans til å vise seg før man dømmer.

9. Vår tålmodig uansett hvor vanskelig det måtte være. Det lønner seg.

10. Lær deg å gi faen.

Bra skrevet :) Er helt enig :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste av disse allerede eksisterer som motivasjonspostere å henge på veggen.

Anonymous poster hash: 9b957...ccb
Skrevet

Fulgt de reglene siden alltid :jepp:

Gjest Genic
Skrevet (endret)

Jeg trenger egentlig bare to "regler", å akseptere meg selv for den jeg er på godt og vondt og å være snill mot andre. Det holder i massevis for å få ro i sjela.

Endret av Genic
  • Liker 1
Skrevet

Jeg trenger egentlig bare to "regler", å akseptere meg selv for den jeg er på godt og vondt og å være snill mot andre. Det holder i massevis for å få ro i sjela.

fine regler det :) Det er den viktigste regelen for meg også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste av disse allerede eksisterer som motivasjonspostere å henge på veggen.

Anonymous poster hash: 9b957...ccb

Grunn-ideene er jo helt sikkert ubevist hentet fra en eller annen plass. Likevel har jeg aldri søkt opp slike ting på nettet eller i bokform etc. da det rett og slett ikke har interessert meg.

Likevel, interessant å prøve å følge dette å se hva som skjer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...