Ciara Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Hva slags sklisikring har dere i trappen? Vi har to tretrapper. Den ene har ikke sklisikring og er veldig glatt. Den andre har slik sort teip, og det er noe herk fordi halve gulvfilla sitter igjen når man vasker. Jeg vil også gjerne ha noe som ser pent ut (minimalistisk).
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Hva slags sklisikring har dere i trappen? Vi har to tretrapper. Den ene har ikke sklisikring og er veldig glatt. Den andre har slik sort teip, og det er noe herk fordi halve gulvfilla sitter igjen når man vasker. Jeg vil også gjerne ha noe som ser pent ut (minimalistisk). Vi kjøpte sånne teppefliser som bare er en avlang halv sirkel som du limer på i kjellertrappa (som er en bratt tretrapp). Du kan kjøpe de i så mange forskjellige farger at det ble faktisk ikke så ille. Men det henger seg fast en del støv og hår i kantene, der limet kanskje ikke sitter bra nok fast i trappen. På trappen opp i 2 etasje har vi dekket helt med teppefliser i en lys farge (veldig smussavsisende og lett og holde rent). Dette er ikke mitt første valg, men vi hadde en tre trapp som det ikke gikk an å få slipt og lakket på nytt. Det ble ikke pent. Så vi prøvde og male det, men det ble heller ikke særlig pent. Så det var egentlig siste utvei. Men overraskende fint og veldig sklisikkert Anonymous poster hash: 2ef21...837
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå