Kalas Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Hei! Nå har vi kommet tilbake fra den laaange bryllupsreisen. Vi har vært tvers over hele USA, fra Miami til San Francisco. Fantastisk biltur gjennom ni stater, hvor vi bodde på alt fra lusne moteller til tredve dollar natta, til suite på luksushotell i Las Vegas som var større enn leiligheten vår. Anbefales! Det var veldig gøy å komme hjem, vi var jo så gira på å snakke om bryllupet med alle og enhver, siden vi dro av gårde nærmest rett etter festen. Har sett lass med bilder både fra familie og den proffe fotografen, og det var veldig stas å gjenoppleve dagen. Nå gjenstår bare å rydde plass i skapene, bytte litt gaver og komplettere vårt nye servise. (Pluss vente på ballinvitasjon slik at jeg får brukt kjolen min igjen! ) Lykke til - alle vordende bruder!
Piarina Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Det hørtes helt fantastisk ut! Las Vegas er gøy, var der min kjære fridde...
Martha Stewart Skrevet 27. juni 2004 #5 Skrevet 27. juni 2004 Høres ut som en fantastisk bryllupsreise! Jeg har gode minner fra USA senest i februar, da min kjære fridde på en strand i Miami! :-) USA kunne godt vært målet for vår bryllupsreise også. Fortsett å nyte følelsen som nygift da! :-)
Jens Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Hørtes fantastisk ut!!!Var på en lignende bryllupsreise selv!!!!!Las Vegas er kult!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå