AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har litt uren hud, store porer og oljete hud. Har derfor kjøpt rensesett med forskjellige produkter fra md formulations som jeg bruker morgen og kveld. Er det slik at huden blir verre før den blir bedre? Begynte med disse nye produktene for et par dager siden, og har fått mye mer kviser. Ikke lenger bare i t-sonen, men hele ansiktet. Har hørt at disse produktene skal være veldig bra mot kviser og oljete hud. Hvor lenge må jeg regne med å bruke det, før det evt blir bedre? Anonymous poster hash: 0bcca...26b
smalls Skrevet 27. juli 2014 #2 Skrevet 27. juli 2014 Jepp huden blir verre før den blir bedre Må bare være tålmodig, så blir huden bedre.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Nei, den trenger ikke bli verre før den blir bedre. Kviser i tenårene er knyttet til pubertetshormoner. At du nå har blitt verre kan jo og være fordi du reagerer på de midlene du nå bruker. Husk ar hud er forskjellig noen kan bli bedre av noe andre blir verre av. Gå på apoteket og få et middel beregnet på kviser. Hjelper ikke det snakk med legen din. Vær og obs på at dersom du har veldig mye kroppshår i tillegg til kviser og uregelmessig mens så bør du snakke med legen din da du kan ha en hormonforstyrrelse. Anonymous poster hash: 0da1f...286
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Nettopp vært igjennom det selv. Og ofte føler man at det er blitt verre selv om det ikke er tilfelle. Følte på dag to at jeg så enda værre ut, men ifølge sambo var ikke det sant.. Anonymous poster hash: c6ba9...6ad
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Jeg har ikke veldig mye kviser, men nok til at det plager meg. Går alltid an å dekke over med sminke da. Trenger ikke gå til legen for det her. Jeg har nok ingen hormonforstyrrelse heller. Disse produktene jeg nå bruker skal visst være bedre enn hva man får på apoteket. De selger det jo gjerne i hudpleiesalonger. Og det er jo beregnet på den type hud jeg har også. Ellers takk for svar! Vil gjerne ha fler svar også -TS Anonymous poster hash: 0bcca...26b
Prestekragen Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Tja, ikke nødvendigvis. Du kan reagere på produktene, men MD har gode produkter, så det er ikke sikkert. Hvis du fortsatt ikke har blitt bedre etter 3-4 uker, eventuelt hvis du får utslett eller røde flekker/sår hud, ville jeg droppet de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå