AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Er 21 år og har vært sammen med kjæresten min på 23 i to og et halvt år. Det har vært noen intense år. Vi elsker hverandre veldig høyt, men har også kranglet mye. Mest pga sjalusi, missforståelser og rett og slett fordi vi har vært FOR glad i hverandre. Jeg var deprimert en god stund pga familietrøbbel, men dette kom vi oss gjennom. De siste månedene har vi hatt det fantastisk. Litt FOR bra kanskje, jeg har vært redd for at det skal komme en ny nedtur. Den kom nå denne helgen.... Vi har kranglet veldig mye nå i helgen, og jeg vet ikke lenger om jeg burde være sammen med han mer. Tingen er, at jeg er veldig veldig glad i han. Han er glad i meg også, ellers hadde det vært slutt for lenge siden, men han er UTROLIG dårlig på å vise det. I tillegg er han ganske egoistisk, og det meste skjer på hannes prinsipper. Dette har bedret seg mye etter at jeg tok det opp. Jeg er en veldig snill person av natur, det er lett å utnytte det uten å mene det. Men nå har vi altså kranglet. Han var der ikke for meg da jeg virkelig trengte det, og han blir kald og bryr seg ikke. Jeg ble lei meg, han ble sint, og nå har jeg ikke snakket med han siden fredag fordi jeg vil tenke meg om. Skikkelig. Humøret mitt avhenger alt for mye av hvordan han er med meg. Er han snill, bryr seg osv er jeg glad. Blir han dust, er jeg lei meg og klarer ikke gjøre noe som helst. Det har blant annet gått utover skole... Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt, jeg vil ikke ha noen andre enn han. Jeg vet også at han er glad i meg, men... Jeg vet ikke. Dette ble sikkert rotete og uforstående. Jeg er veldig forvirret selv...Anonymous poster hash: 6fbd6...6b7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #2 Skrevet 1. august 2014 noen? Anonymous poster hash: 6fbd6...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #3 Skrevet 3. august 2014 Jeg er igjennom noe lignende selv. Fint du er klar over at du kanskje er litt for avhengig av han. Naturlig å bli lei deg hvis han er det osv, men husk å ikke glemme deg selv, ikke leve for han, men og deg selv. Anonymous poster hash: 8fba5...598
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #4 Skrevet 3. august 2014 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre lenger. Er 21 år og har vært sammen med kjæresten min på 23 i to og et halvt år. Det har vært noen intense år. Vi elsker hverandre veldig høyt, men har også kranglet mye. Mest pga sjalusi, missforståelser og rett og slett fordi vi har vært FOR glad i hverandre. Jeg var deprimert en god stund pga familietrøbbel, men dette kom vi oss gjennom. De siste månedene har vi hatt det fantastisk. Litt FOR bra kanskje, jeg har vært redd for at det skal komme en ny nedtur. Den kom nå denne helgen.... Vi har kranglet veldig mye nå i helgen, og jeg vet ikke lenger om jeg burde være sammen med han mer. Tingen er, at jeg er veldig veldig glad i han. Han er glad i meg også, ellers hadde det vært slutt for lenge siden, men han er UTROLIG dårlig på å vise det. I tillegg er han ganske egoistisk, og det meste skjer på hannes prinsipper. Dette har bedret seg mye etter at jeg tok det opp. Jeg er en veldig snill person av natur, det er lett å utnytte det uten å mene det. Men nå har vi altså kranglet. Han var der ikke for meg da jeg virkelig trengte det, og han blir kald og bryr seg ikke. Jeg ble lei meg, han ble sint, og nå har jeg ikke snakket med han siden fredag fordi jeg vil tenke meg om. Skikkelig. Humøret mitt avhenger alt for mye av hvordan han er med meg. Er han snill, bryr seg osv er jeg glad. Blir han dust, er jeg lei meg og klarer ikke gjøre noe som helst. Det har blant annet gått utover skole... Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt, jeg vil ikke ha noen andre enn han. Jeg vet også at han er glad i meg, men... Jeg vet ikke. Dette ble sikkert rotete og uforstående. Jeg er veldig forvirret selv...Anonymous poster hash: 6fbd6...6b7 Hei, Jeg er hun som har skrevet innlegget " vi var nær ved å skilles" på samme side som dette. Jeg har vært som kjæresten din- egoistisk, kald osv. Har du prøvd å forklare han hvor dybt dette sårer deg? Gi han i det minste en sjanse til å bli bedre... Anonymous poster hash: 743bb...6c6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #5 Skrevet 3. august 2014 Jeg har hatt det mye på samme måte selv.. Har ingen råd å komme med egentlig. Jeg ga ikke opp og jeg er generelt veldig glad for det!:-) vet hvor vondt det gjør å være så avhengig av kjæresten sin..Anonymous poster hash: a7a7a...f75
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #6 Skrevet 4. august 2014 Har det på samme måte. Problemet mitt er at jeg ikke tør å ta opp ting med han. Så sitter innestengt med alle følelsene som heg ikke tør ta opp. Han tåler dårlig konflikt. Mitt tips er, gi det tid, prøv å forklar det for han, du har ingenting å tape på detAnonymous poster hash: 0705d...2de
AnonymBruker Skrevet 4. august 2014 #7 Skrevet 4. august 2014 Hvordan han har vært har gjort meg sliten. Har vært ulykkelig med han samtidig som jeg elsker han... Jeg sa til han at jeg ikke visste mer, og forklarte hvordan jeg hadde det. Han gråt kjempemye. Jeg har aldri i mitt liv sett han gråte før. Han visste ikke at jeg hadde hatt det slik. Jeg er enda mer forvirret nå TsAnonymous poster hash: 6fbd6...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå