AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #1 Skrevet 27. juli 2014 Jeg er rimelig lei av kyllingfileter, og fikk anbefalt hel kylling fra First Price. Men hvordan tilbereder jeg dette? Jeg skal kun lage til meg selv, så denne kyllingen blir vel 2-3 porsjoner tenker jeg, så jeg deler den opp. Jeg har ikke microovn, så er det å varme opp i folie i ovnen? Anonymous poster hash: b57a7...bda
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #3 Skrevet 27. juli 2014 Er det hel, ferdig grillet kylling du mener? Jeg bruker å dele den i stykker og varme det jeg trenger på middels varme på stekepanne. Men ingen problem å varme den i stekeovnen. Det jeg ikke bruker fryser jeg. Eller bruker det til f eks kyllingsalat dagen etter. Anonymous poster hash: fa903...d23
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #4 Skrevet 27. juli 2014 Ja det er hel ferdig grillet kylling jeg har kjøpt. Jeg renset den og fikk vel ca 400 gram kyllingkjøtt. Varmet litt i folie i ovnen. Smakte godt TS Anonymous poster hash: b57a7...bda
debattanten Skrevet 27. juli 2014 #5 Skrevet 27. juli 2014 Hva koster en slik? Tipper du kommer mye bedre ut med å kjøpe f.eks en priorkylling og steker den selv. Mye bedre mat, smak og kvalitet
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hva koster en slik? Tipper du kommer mye bedre ut med å kjøpe f.eks en priorkylling og steker den selv. Mye bedre mat, smak og kvalitet Den koster rundt 35 kr. Ingen stor utgift, den er faktisk god også og slaktet hos prior. Anonymous poster hash: 7ed23...015
debattanten Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Om det er 35kr for en kylling som er ferdiggrillet og kun gir deg 400g kjøtt syns jeg ikke det var noe særlig. Spesielt med den kvaliteten. Poenget er at selvom den er slaktet hos prior så vil du lage en mye bedre middag om du griller en selv. Halvfabrikat og ferdigmarinert mat er noe søppel sammenlignet med det du lager selv.
Antoinette Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Noe sier meg at den kyllingen var tørr som spon. Og bare 400 g kjøtt av hele kyllingen??? 1
debattanten Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Det var den følelesen jeg også fikk i munnen når jeg hørte om dette Tørr som spon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå