Gå til innhold

Trenger hjelp til å glemme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kaller han eksen min selv om vi aldri var offisielt kjærester-kjærester. Vi var forpliktet, sammen hele tiden, vi hadde 'regler' for hva som var greit og ikke greit. Vi var (er) glade i hverandre. Vi ble veldig gode venner.

Han har kjørt et dobbeltspill bak ryggen min, sannsynligvis over lang tid. Har 'tatt' han sammen med hun andre flere ganger, han har vært hjemme hos hun ved en rekke anledninger, de har sms'et en hel haug, lagt til rette slik at de kunne være sammen uten at jeg skulle oppdage det. Og de benekter begge to at det har vært noe som helst mellom dem annet et vennskap. De benekter at de har vært sammen selv når de vet at de er fersket.

Han sier at jeg er på tryne som ikke tror på historiene deres. Jeg kan ikke fortelle de her, men tro meg- alle mine nærmeste sier at man må være idiot for å tro på alle forklaringene de to kommer med. Jeg er ikke den idioten, men jeg har lett etter forklaringer på hvorfor de har holdt på og holdt på, selv etter en rekke avsløringer.

Han vil ikke la meg gå, sier det ikke er noe mellom han og hun andre. Når jeg har gitt han fingeren, kuttet all kontakt, så kommer han straks tilbake med meldinger og greier- han vil ikke gi slipp.

Jeg synes det de har gjort, er jævli dårlig gjort- naturligvis. Men hva er greien med å skulle fortsette å treffe meg? Hva faen vil han? Kan noen hjelpe meg å forstå?

Og nei, det er ikke pga sexen, i hvertfall ikke kun derfor. Den biten får han tydeligvis dekket andre steder. Vi har gjort mye andre greier sammen- i tillegg til sex.

Jeg er på vei videre- etter et par år fra helvete med han idioten (ikke vært drama før siste året). Men omstendighetene gjør det slik at jeg treffer på han jevnlig, får ikke endret på det. Jeg sliter med å glemme, legge bort sinne og frustrasjon, jeg er ikke forelsket i han men har aldri noensinne følt meg så LURT.

Jeg har funnet en rebound, tvang meg selv til å treffe han her i håp om å hjelpe på prosessen på å komme seg videre. Det har hjulpet, rebounden er helt topp (og informert om alt, jeg er ærlig med han).

Følelsesmessig er jeg helt flat, det sitter for mye sorg i meg til å klare å føle så veldig mye. Men dt er egentlig bare greit akkurat nå.

Hvordan glemmer jeg eksen? Hvordan kommer jeg over sinnet over å ha blitt behandlet som søppel? Jeg er en attraktiv jente, har mange beilere, jeg er oppegående og selvstendig, jeg er ikke noe rask han har plukket opp langs gaten. Jeg nekter å bruke mer energi på dritt som dette, men klarer ikke helt å komme meg videre, for mange spørsmål og for mye sorg:(

Hva gjør jeg? Og hva i helv... er det han ønsker å oppnå ved å ikke bare la meg gå?

Har slettet han fra fb, sagt fuck it og hadetbra til han, men han tar fremdeles kontakt og som nevnt over; vi møtes jevnlig pga div. omstendigheter, det må jeg bare forholde meg til.

Anonymous poster hash: 98310...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er bra du har kuttet kontakten. Fortsett med det,så vil han sakte men sikkert bli en del av fortiden.

Har vært borti lignende, med menn som behandlet meg dårlig men samtidig ikke ga slipp på meg. I starten trodde jeg det var fordi de virkelig var glad i meg..men etterhvert innså jeg realiteten. Det at de ikke gir slipp er fordi de liker følelsen av å ha noen tilgjengelig. Enten det dreier seg om sex, trøst eller bare som tidsfordriv. For mange tror jeg det gir et ego-boost.

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra du har kuttet kontakten. Fortsett med det,så vil han sakte men sikkert bli en del av fortiden.

Har vært borti lignende, med menn som behandlet meg dårlig men samtidig ikke ga slipp på meg. I starten trodde jeg det var fordi de virkelig var glad i meg..men etterhvert innså jeg realiteten. Det at de ikke gir slipp er fordi de liker følelsen av å ha noen tilgjengelig. Enten det dreier seg om sex, trøst eller bare som tidsfordriv. For mange tror jeg det gir et ego-boost.

Har tenkt mye av det samme som deg. Men klarer uansett ikke helt å forstå, da han har vært rask med å kutte damer han møtte etter bruddet med sin eks for noen år siden. Han har ikke tviholdt på andre slik han tviholder på meg. Han har sagt at det er mer mellom oss. Men det er jo det samme hva han har sagt i grunn- handlingene hans har også sagt en hel del. Bl annet at han gir totalt faen i hvordan jeg har det. (Selv om han insisterer på at han ønsker at jeg skal ha det bra).

Tror han er emosjonelt skadet.

Anonymous poster hash: 98310...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...