Thomasine Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Fora eller annet om naturmedisin og alternative tankegang?! Finnes det?! :klø: Et sted hvor jeg f.eks kunne spørre om hva som kan styrke immunforsvaret og jeg kunne få svar også...kanskje til og med flere...
AgathaChristie Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 Riktignok ikke et forum, men kanskje du kan finne noe her? Alternativmedisin i Norge
Arkana Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 På Doktor Online er det et eget forum for alternativ medisin hvor det også er en fagperson som svarer.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Fora eller annet om naturmedisin og alternative tankegang?! www.gaiaforum.com er både en side med artikler etc om forskjellig innen det alternative, og et forum, og www.althelse.com mer rettet mot alternativ helse, har også et diskusjonsforum.
Gjest tusjen Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 Jeg vet at akupunktur kan styrke immunforsvaret og gi deg mere energi... Jeg har prøvd det selv.. tusjen
Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2004 #7 Skrevet 30. juni 2004 ingefær skal i hvetfall være bra for mye, tror kanskje det kan være med å styrke immunforsvaret. Jeg fikk beskjed av legen om å spise ingefær for halsbetennelsen, fordi de hadde sluttet å gi pencilinkur til halsbetennelse, så det fikk jeg ikke. Men ingefær tok faktisk kverken på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå