Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ba meg brenne i helvete. Burde luktet lunten lang vei: 25 år og bor fortsatt hjemme hos sine foreldre. Men igjen finnes det unntak som min bror på 24 som faktisk ikke har flyttet ut før nå nylig.

Nå har vi jo hatt et turbulent forhold de siste ukene, og fyllaturen hver for oss i går gjorde ikke saken bedre. Lurer på om han angrer seg i dag, håper det, men en ting er klart inn i mitt liv skal han ikke igjen.

Såå da sitter jeg her igjen alene, med masse bilder av oss sammen. Burde disse kastes?

Har bare store vanskeligheter med å forstå at jeg alltid ender opp med disse hensynsløse drittguttene.

Noen tips å komme med? :)

Anonymous poster hash: eeec5...210

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kastet bildene.

Du er ung (antakeligvis) og har masse tid. Unngå menn som viser de samme varseltegnene som denne neste gang - så finner du en bedre en. Tar man de samme valgene gang på gang, får man de samme resultatene.

Anonymous poster hash: cc4a4...280
  • Liker 3
Skrevet

Pakk ned bildene. Om 20 år ser du på dem og ler. "Var jeg virkelig sammen med han dusten der?" 😊

• Liker 2
Skrevet

Dumpet han deg tre ganger?

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en snill nerd. Men pass på at han gjør ting for deg, da vet du om han bryr seg om deg.

Skrevet

Det beste er nok å bli kvitt alle minnene, og alt som minner deg om han. Da blir det lettere å komme over det. Drittgutter finnes det overalt, men det finnes sikkert noen fine, snille gutter et sted også. (Tror jeg da. Har ikke funnet noen av de snille guttene selv :fnise: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare 20 år selv, så skal nok klare å finne meg en god snill nerd.

Han ringte meg akkurat for å fortelle meg hvor utrolig dumt det var av meg å blokke han på Facebook. Enda det var han selv som slettet meg derfra for 3 dager siden, og ba meg om å blokke meg fra alt i går kveld. Nå viste han iallfall hvor dette bar.. Han hadde også hørt rykter om at jeg hadde oppført meg upassende i går, og det eneste jeg og to venninner gjorde var å drukne sorgene våre langs veien. I tillegg sa han at dette nok var siste gang vi snakket sammen, jeg skal ikke gi etter men jeg trur det er en som kommer til å ta kontakt.. Life must go on, nå er det endringer i mine flytteplaner. Så nå flytter jeg til et nytt fylke til høsten, skal bli utrolig godt med en ny start! :)

-Ts

Anonymous poster hash: eeec5...210

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Mitt tips er at den neste du blir sammen med bør ha bodd hjemmefra alene en stund. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...