Gjest rabrabara Skrevet 27. juni 2004 #1 Skrevet 27. juni 2004 Den het "Le......Mecanique", lurer på om det var "Le Monde Mecanique" eller noe i den duren. Fransk, med han store, muskuløse skuespilleren med litt bredt ansikst og ei jente med svart hår og pannelugg. Han hadde visst på seg stripete genser. Alt i filmen var mekanisk, jeg husker en masse tannhjul-greier og en slags hjerne på glass. Mye vann og ganske mørk setting. Jeg likte den så godt da den gikk på kino for noen år siden, men har ikke sett den igjen senere. Noen som kan blåse støvet av hukommelsen min?
Gjest Elenath Skrevet 27. juni 2004 #2 Skrevet 27. juni 2004 De fortapte barnas by tror jeg den het - hvertfall noe lignende.
Gjest Elenath Skrevet 27. juni 2004 #3 Skrevet 27. juni 2004 På fransk: Le Cité des enfants perdus Kanskje ikke den samme vi tenker på da? :klø:
Arkana Skrevet 27. juni 2004 #4 Skrevet 27. juni 2004 Var det Gérard Depardieu? Søk på IMDb så finner du nok filmen.
Gjest Elenath Skrevet 27. juni 2004 #5 Skrevet 27. juni 2004 La Machine Marc Lacroix is a psychiatrist, a student of the brain, with a rocky marriage, a mistress, and a ten-year-old son... (more)
Gjest rabrabara Skrevet 28. juni 2004 #6 Skrevet 28. juni 2004 På fransk: Le Cité des enfants perdus Kanskje ikke den samme vi tenker på da? :klø: Jo, Elenath, den er det!!!! Hurra!! Ikke rart jeg ikke har funnet den, jeg var jo helt på villspor med tittelen. Tusen takk for hjelpen!
Gjest Elenath Skrevet 28. juni 2004 #7 Skrevet 28. juni 2004 Bare hyggelig! (den filmen gir meg skikkelig mareritt ) :hår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå