Gå til innhold

Mest sjokkerende kjendisnyhetene der har hørt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da John Lennon ble skutt og drept av en gal idiot. Hvor tragisk er ikke det? Han var bare helt amazing og døde ALT for tidlig. Den yngste sønnen hans (Sean) er jo prikk lik sin far.

Da MJ døde. Er skikkelig fan av Michael og veldig synd at en så stor mann med et stort talent døde.

Da Brad og Jennifer gikk fra hverandre. Pleier ikke å bry meg om kjendis break up, men den gangen ble jeg oppriktig lei meg :(

Anonymous poster hash: 80898...154
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå følte jeg meg gammel.... det finnes folk på forumet her som er så ung at de ikke vet hvem MJ er?!?! :fnise:

Anonymous poster hash: d3785...f08

Det er ganske så sykt :fnise:

Anonymous poster hash: 80898...154

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempe lei meg og sjokkert da jeg leste at Michael Jackson var dø :( Så utrolig trist. Begravelsen som ble vist på TV var veldig trist og når datteren skulle holde tale og brøyt ut i gråt, så trillet bare tårene :trist:

Så princess Diana. Jeg var vel 8-9 år og husker det så godt. Husker at jeg og foreldrene mine satt å så på begravelsen. Den var utrolig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hooty McOwlface

Jeg syntes faktisk ikke det var så sjokkerende da Michael Jackson døde. Det var akkurat som jeg visste at hans dager var talte akkurat det året. Nei, er ikke synsk, han var vel bare såpass skral og proppa full av rare medisiner at jeg nok bare hadde en sterk følelse av at han ikke kom til å bli særlig gammel.

Husker ekstremt godt da Kurt Cobain døde, selv om jeg var veldig ung og ikke var noe spesielt stor fan av Nirvana (var mer opptatt av MJ på den tiden, Nirvana var det storebrødre hørte på). Jeg tror bare hele historien og den kollektive sorgfølelsen gjorde inntrykk da jeg så det på nyhetene, husker de rapporterte at fans tok selvmord også. Jeg syntes også at han var så vakker og virket så sår, det var uendelig trist at han kunne finne på å skyte seg selv når han ble elsket av så mange. Kanskje mitt første "møte" med selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Whitney Houston døde, husker jeg var i Budapest på ferie og skulle bare tilfeldigvis se på TV. Nyheten var overalt.

Blir alltid sjokkert når unge kjendiser dør, feks Peaches Geldof.

Ble ikke akkurat veldig sjokkert, men likevel satt ut da Tone og Aksel gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: cce68...e25

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Michael Jackson døde. Ble ikke bedre av at det skjedde på bursdagen min heller.

Helt enig.. min bursdag også. Var en fæl dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes faktisk ikke det var så sjokkerende da Michael Jackson døde. Det var akkurat som jeg visste at hans dager var talte akkurat det året. Nei, er ikke synsk, han var vel bare såpass skral og proppa full av rare medisiner at jeg nok bare hadde en sterk følelse av at han ikke kom til å bli særlig gammel.

Husker ekstremt godt da Kurt Cobain døde, selv om jeg var veldig ung og ikke var noe spesielt stor fan av Nirvana (var mer opptatt av MJ på den tiden, Nirvana var det storebrødre hørte på). Jeg tror bare hele historien og den kollektive sorgfølelsen gjorde inntrykk da jeg så det på nyhetene, husker de rapporterte at fans tok selvmord også. Jeg syntes også at han var så vakker og virket så sår, det var uendelig trist at han kunne finne på å skyte seg selv når han ble elsket av så mange. Kanskje mitt første "møte" med selvmord.

Det husker jeg også veldig godt :(

Gikk på videregående den gangen,var Nirvana-fan og litt småforelsket i Kurt. Hele den grunge-perioden på 90-tallet var sterkt påvirket av bl.annet Nirvana. Husker vi satt i klasserommet og en gutt plutselig rev opp klasseromsdøren og ropte inn at "Kurt Cobain har skutt seg selv, han er dau". Læreren trodde det var en elev ved skolen han snakket om og ble helt oppskaket.

Det var en trist dag :(

Anonymous poster hash: c87c4...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da Michael Jackson døde. Ble ikke bedre av at det skjedde på bursdagen min heller.

Helt enig.. min bursdag også. Var en fæl dag!

Bra dag å ha bursdag på, da! Akkurat et halvt år før/etter jul, slik at man får fordelt det å få gaver.

Men kanskje andre hadde reist på ferie slik at det ble knappere med gaver, kanskje litt tidligere hadde vært ideelt.

Anonymous poster hash: 932a8...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dag å ha bursdag på, da! Akkurat et halvt år før/etter jul, slik at man får fordelt det å få gaver.

Men kanskje andre hadde reist på ferie slik at det ble knappere med gaver, kanskje litt tidligere hadde vært ideelt.

Anonymous poster hash: 932a8...240

Joda, fin dato mtp gaver :) Bare ikke fult så fin når de store idolene dessverre dør den dagen. Det la en stor demper på hele bursdags-greia for min del, var mer opptatt av å se på nyhetene og lete gjennom cdene etter albumene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...