AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #61 Del Skrevet 30. juli 2014 - Da Michael Jackson, Heath Ledger og The Rev dødeAnonymous poster hash: 5f39b...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 30. juli 2014 #62 Del Skrevet 30. juli 2014 Da Prinsesse Diana døde og da Heath Ledger døde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 30. juli 2014 #63 Del Skrevet 30. juli 2014 Nå følte jeg meg gammel.... det finnes folk på forumet her som er så ung at de ikke vet hvem MJ er?!?! Anonymous poster hash: d3785...f08 det tror jeg neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 31. juli 2014 #64 Del Skrevet 31. juli 2014 Her er hele dommen over det han gjorde. Les på eget ansvar!http://rockrevoltmagazine.com/wp-content/uploads/2014/05/Ian.Watkins.Judge_.Ruling.Document.pdfAnonymous poster hash: 0e004...85d Hvor fant du den?! Så jævlig det var å lese!! Har liksom alltid hørt "voldtekt" og "misbruk" men å lese detaljer av det han gjorde gjorde at jeg ikke fikk sove. Er kvalm. Tenk at det er mulig:-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 31. juli 2014 #65 Del Skrevet 31. juli 2014 Fyfaen.... det er helt jævlig det han gjorde.. det må være det sykeste jeg har hørt om, og mødrene som var med på det. Fy søren så synd det er på de barna!!! For noen mennesker som finnes der ute.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 31. juli 2014 #66 Del Skrevet 31. juli 2014 Ikke bare han som var grusom. Syns nesten at moren til babyen var verre :/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #67 Del Skrevet 1. august 2014 Kjenner jeg har et stort behov om å snakke om det jeg har lest,fordi jeg er kvalm,lei meg og sint. Så ser jeg at flere fjortisser fortsatt dyrker han på bla. Insta. "Miss u ian" osv. Blir helt ifra meg! Men jeg kan jo ikke snakke om det for da virker jeg selv besatt..Anonymous poster hash: ee1cb...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariahamm Skrevet 1. august 2014 #68 Del Skrevet 1. august 2014 Det er det verste jeg har lest noensinne... Burde sitti inne resten av livet! Kvalm inn til margen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #69 Del Skrevet 1. august 2014 For meg uten tvil det største sjokket var da Jan Werner Danielsen døde. Det var fryktelig. Anonymous poster hash: 6514e...0f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 1. august 2014 #70 Del Skrevet 1. august 2014 Da Grethe Kausland døde. Hun var gift med min onkel, hadde ikke hatt noe særlig kontakt med de de siste årene da de bodde på andre siden av landet men var mye med de når jeg var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #71 Del Skrevet 1. august 2014 Fyfaen.... det er helt jævlig det han gjorde.. det må være det sykeste jeg har hørt om, og mødrene som var med på det. Fy søren så synd det er på de barna!!! For noen mennesker som finnes der ute.. Ja, det var ganske ille. Mye verre enn jeg hadde trodd, faktisk. Reagerer også på de kvinnelige fanpagene hans på Face. WTF? Har prøvd å sette meg inn i hvordan det går an å være så skrudd i hodet at man tenner på en sånn fyr, men jeg måtte bare gi opp. Anonymous poster hash: 03516...040 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #72 Del Skrevet 1. august 2014 Da MJ døde, da Diana døde. Da Britney og Justin gjorde det slutt, og da Brad Pitt og Jenniferr Aniston gjorde det slutt.Anonymous poster hash: c54ef...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 1. august 2014 #73 Del Skrevet 1. august 2014 Ja, det var ganske ille. Mye verre enn jeg hadde trodd, faktisk. Reagerer også på de kvinnelige fanpagene hans på Face. WTF? Har prøvd å sette meg inn i hvordan det går an å være så skrudd i hodet at man tenner på en sånn fyr, men jeg måtte bare gi opp.Anonymous poster hash: 03516...040 Herregud hvem kan stå ved siden av det der? Ren ondskap!! Ble bare så dårlig av å lese om den saken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #74 Del Skrevet 1. august 2014 Herregud hvem kan stå ved siden av det der? Ren ondskap!! Ble bare så dårlig av å lese om den saken. De tror nok det er dopet sin feil..slik advokaten påsto..Anonymous poster hash: ee1cb...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 2. august 2014 #75 Del Skrevet 2. august 2014 Ian watkins, michael jacksons død og dianas død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2014 #76 Del Skrevet 2. august 2014 Dødsfallet til Gustav Lorentzen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. august 2014 #77 Del Skrevet 5. august 2014 Navnet på datteren til Aune Sand og Marianne Auli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 5. august 2014 #78 Del Skrevet 5. august 2014 Da John Denver døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2014 #79 Del Skrevet 5. august 2014 Vet 10-15 åringer hvem M. Jackson var? Tror ikke det Mrk nicket..... Anonymous poster hash: 6583b...7eb Anonymous poster hash: da3e4...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susnora Skrevet 6. august 2014 #80 Del Skrevet 6. august 2014 De tror nok det er dopet sin feil..slik advokaten påsto..Anonymous poster hash: ee1cb...3de Jeg blir helt oppgitt.. Det var helt forferdelig å lese.. Han som fikk så mye oppmerksomhet etter at han ble arrestert fordi han var kjeeempe kjekk på mugshot-bildet, jeg ser det på samme måte... jeg skjønner ikke hvordan noen kan bli så gærne etter en fyr som har gjort så mye galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg