AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #21 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvilken norsk blogger ville du helst sett ut som utseendemessig dersom du MÅTTE se ut som en av dem. Og hvilken bloggers personlighet kunne du tenkt deg å hatt? Dette er bare for moro:-)Anonymous poster hash: 7ef47...fc0 Ingen av de Men jeg skulle gjerne fått til å slanke og trene meg til Jenny's kropp her: http://www.bodyblitz.net.au/grand-champions/jenny-kozuharoff/ Anonymous poster hash: d3b4d...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #22 Del Skrevet 27. juli 2014 Tror jeg vil si VOE, da hun er den jeg faktisk vet hvordan ser ut (overdriver ikke photoshop), og som ikke har stappet seg full av fillere og silikon. Er ikke den eneste som synes hun er fin, søker man på "most beautiful blogger" er det hennes ansikt som popper opp. Noe "peneste jenta i klassen" pen, men det er noe som skinner gjennom og gjør henne spesiell. Men tror nok jeg hadde farget håret mitt brunt da. På andreplass hadde jeg nok valgt Livingdoll, uten all den photoshoppingen har hun et ganske unikt og vakkert utseende. Personlighetsmessig må jeg innrømme at jeg beundrer Sophie Elise litt. Må være herlig å gi så flat faen i andres meninger. Livingdoll har aldri vært pen\vakker i mine øyne, hun er helt ordinær og har noen mindre heldige ansiktstrekk, og jeg forstår ikke hvorfor noen syns hun er så pen. Når det gjelder Sophie Elise, får jeg ikke inntrykket at hun gir blaffen, hun er temmelig utseendefiksert og har gjort alle inngrepene som de mest overfladiske menneskene gjør (som ser ut som glamourmodeller) altså fyldigere lepper, neseoperasjon, silikonpupper og ting som vippe-og hårforlengelse, etc. Dette tyder jo på at hun har lav selvtillit og selvfølelse, hun er ikke fornøyd med hvordan hun ser ut fra naturens side og har gjort endringer som gjør at hun ser ut som en hvilken som helst glamourmodell - slike inngrep gjør jo også at du ser mindre penere ut. Anonymous poster hash: 87d65...3d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 27. juli 2014 #23 Del Skrevet 27. juli 2014 Følger egentlig ikke noe særlig med på blogger, men synes Ingrid Holm ser fantastisk ut. Skulle gjerne ha sett så vakker og samtidig så naturlig ut selv. http://stylista.no/blog/ingrid-holm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #24 Del Skrevet 27. juli 2014 Hun som ser ut som en perser katt.Anonymous poster hash: 79122...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 27. juli 2014 #25 Del Skrevet 27. juli 2014 www.kristianeh.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 27. juli 2014 #26 Del Skrevet 27. juli 2014 Voe, uten tvil! Da jeg så bloggen hennes for første gang kunne jeg ikke forstå at så vakre mennesker fantes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #27 Del Skrevet 27. juli 2014 Hedda ingeborgvik kunne jeg sett ut som Eller nettenestea! Anonymous poster hash: b3aaa...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 27. juli 2014 #28 Del Skrevet 27. juli 2014 Voe her også!!! Hun har det perfekte "girl next door" utseende. Naturlig, nydelig hår, fin hud og ikke minst virker hun like søt ut på innsiden som utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #29 Del Skrevet 27. juli 2014 Anniken Jørgensen/ Annijor. Så søt og vakker! Anonymous poster hash: faf24...f15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 27. juli 2014 #30 Del Skrevet 27. juli 2014 Anette Haga. Hun er nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobler Skrevet 27. juli 2014 #31 Del Skrevet 27. juli 2014 voe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 27. juli 2014 #32 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Kroppen til solblirsterk<3 Endret 27. juli 2014 av Teta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søtpai Skrevet 27. juli 2014 #33 Del Skrevet 27. juli 2014 Eirin Kristiansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 27. juli 2014 #34 Del Skrevet 27. juli 2014 Hadde heller ikke takket nei til Tones utstråling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensjenten Skrevet 27. juli 2014 #35 Del Skrevet 27. juli 2014 Stina.blogg.no :D Hun er så fiiiiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 27. juli 2014 #36 Del Skrevet 27. juli 2014 Madeleine Pedersen, altså maddepaddee.blogg.no Det helt unike ansiktet, smilet, kroppen, håret, utstrålingen, stilen, personligheten.. Eksempel, eksempel, eksempel og eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KeyserSoze Skrevet 27. juli 2014 #37 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Nå har jeg lagt ifra meg det å ønske andres utseende som jeg gjorde da jeg var fjortis. Jeg er veldig fornøyd med min eget utseende bare så det er sagt. Men om jeg måtte velge ville det blitt cath in the city eller nettenestea tror jeg Endret 27. juli 2014 av KeyserSoze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. juli 2014 #38 Del Skrevet 27. juli 2014 av de norske kjente bloggerne må det bli VOE. Som flere ganger nevnt, hun er en av de få som forsatt har beholdt bakkekontakten og styrt unna silikon osv. Hun er ufattelig vakker i mine øyne. Jeg ville hatt kroppen til Nette Nestea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2014 #39 Del Skrevet 27. juli 2014 Madeleine Pedersen, altså maddepaddee.blogg.no Det helt unike ansiktet, smilet, kroppen, håret, utstrålingen, stilen, personligheten.. Eksempel, eksempel, eksempel og eksempel Det smilet så da helt merkelig ut. Anonymous poster hash: 8b884...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 27. juli 2014 #40 Del Skrevet 27. juli 2014 Det smilet så da helt merkelig ut. Anonymous poster hash: 8b884...a61 Du om det.. Jeg synes hun ser smashing ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg