Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste din kjære har slumpet til å si til deg?

Kom plutselig på spørsmålet her jeg sitter og kjeder meg, alene hjemme......

Min plumper stadig vekk ut med noe småtteri, som jeg ikke tar så høytidelig. Han er litt rett på sak, men mener aldri noe vondt. Han sa f.eks her en dag at jeg burde trene opp rumpa litt, for den var flat!

Men jeg kan ikke komme på hva det verste han har sagt er.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har aldri sagt noe negativt/slemt til meg, ikke som jeg kan huske i allefall, så om det var noe må det ha vært ganske ubetydelig.

Gjest gjest1
Skrevet

En dag hadde jeg noen jævlig vonde sko på og var full (juleball) og hadde litt problemer med å gå, og han sa "Du luter i ryggen og det ser så stygt og ufeminint ut!!"

Steike, jeg ble sint! Nå går jeg som om jeg skulle vært verdenshersker, alltid rett i ryggen :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet
Han har aldri sagt noe negativt/slemt til meg' date= ikke som jeg kan huske i allefall, så om det var noe må det ha vært ganske ubetydelig.

:Nikke:

Darlingen har forbud om å si stygge ting til meg :D

(og vice versa!) Funker bra det...

Clea

Skrevet

Mener ikke stygge ting, men ting som kommer litt galt ut, og som en kan le av i ettertid.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ler av det nå, da... selv om han ikke mente det på den måten! Men likevel passer jeg på å alltid ha en fin holdning, selv om jeg ubevisst også gjorde det før den kvelden.. hæhæ

Skrevet

Kan ikke komme på noe konkret, men det kommer nå stadig noe litt ubetenksomt ut som gjør meg sur og sint der og da -- og som gjerne går over...

Hm.. jo, nå kom jeg på noe! Da han påsto at jeg ikke hadde store pupper, bare gamle komplekser når vi diskuterte at jeg ønsker meg en brystreduksjon - da ble jeg temmelig forbanna. Det var å ikke ta mine problemer alvorlig og det var leit... :-?

Skrevet

Exen min plumpet ut med noe ufint engang vi lekesloss. Jeg satt meg oppå han og han skulle løfte meg bort men fikk det ikke til. Da sa han "veier du 100 kg eller??"

Kan tro han tok til seg de ordene i løpet av et par sekunder da han forsto hva han hadde sagt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Exen min klagde til eksen sin på telefonen mens jeg satt sammen med han at puppene mine ikke var noe særlig, og sammenligna med hennes (Kanskje han trodde jeg ikke hadde ører akkurat da) :roll:

En annen gang sa han at jeg var så tynn at han ble kvalm av å se på meg. :-?

Da han kom med kommentaren "jeg er glad jeg har venninna mi, for hun kan jeg ha så intelligente samtaler med" fikk jeg nok av han og gikk videre til en ordentlig Mann som tenker før han snakker! :vinke:

Gjest tusjen
Skrevet
Exen min klagde til eksen sin på telefonen mens jeg satt sammen med han at puppene mine ikke var noe særlig, og sammenligna med hennes (Kanskje han trodde jeg ikke hadde ører akkurat da) :roll:

Da han kom med kommentaren "jeg er glad jeg har venninna mi, for hun kan jeg ha så intelligente samtaler med" fikk jeg nok av han og gikk videre til en ordentlig Mann som tenker før han snakker! :vinke:

Tror du skal være veldig glad du er kvitt denne fyren :roll:

tusjen

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fint at du gikk videre til en ordentlig mann, for det der er jo totalt uakseptabel oppførsel. :evil:

Skrevet

Jeg spurte han: "hvordan vil du bedømme mitt utseende på en skala fra 1-10?" Da kom det spontant fra han: "du er en 7-er". Vi ble begge veldig stille, og det tok ikke mange sekunder før han innså at han burde sagt 10. (Og jeg burde sikkert ikke ha spurt heller, ettersom spørsmålet egentlig bare har ett "riktig" svar.)

Jeg tror det svaret var så ærlig som det kunne få blitt, og egentlig ikke så værst. (Når man tenker på at Naomi Campbell kanskje er en 10-er). Men mange ønsker jo å være det beste for sin partner. Jeg kan smile av det nå, for jeg er så realistisk at jeg vet jeg ikke er en 10-er. :-)

Gjest Ethereal
Skrevet

Eksen lirte av seg det underligste: for eksempel syntes han jeg var "for lite" feminin. Hvis feminin=hjelpeløs, er jeg glad for at jeg er lite feminin. :hoho:

Jeg tror ikke han hadde noen egentlig grunn til å si det, etter hva jeg har skjønt fra andre.

Min nåværende er så snill som dagen er lang, han erter meg bare godmodig med at jeg har muskuløse bein, spesielt legger. Men de er jeg stolt av... :) De er resultatet av HARD WORK!

Skrevet

Femininitet er ikke ensbetydende med hjelpesløshet...

Å være feminin er en holdning, som gir seg uttrykk i gester, bevegelser, interesser, osv. Tankene gjenspeiles i handlingene, derav er det lett å se om en person er feminin.

Man kan være ressurssterk og sterk på alle måter, og likevel være feminin. Celiina Midelfart er vel et eksempel på det her i landet.

:)

Gjest mysan - ikke innlogget
Skrevet

"Jeg skal spandere et par skikkelige silikonpupper på deg. Det finnes jo ikke brøster på deg vettu...."

Jeg lo av det da, og jeg ler av det nå. Vi var ikke sammen lenger da han sa det, men hadde oss litt sånn i ny og ne. Det har vi ennå, og vi er kjempegode venner.

Jeg er glad i gutten, selv om han kan finne på å si sånt som det... :ler:

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Eksen min sa: "Ååh!! Jeg elsker deg så høyt, Katrine!", som forøvrig er navnet til X-dama hans. (Jaaaa, vet det er lett gjort å si feil.) Jeg ble forbanna jeg!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Forøvrig synes jeg ikke Celina M er feminin, men litt dalken(heter det det, eller er det dialektisk mon tro)

Skrevet

Hehe.. Jeg var litt irr nå fordi jeg ikke kom på noe, han må da har sagt noe gale?? Men jeg tror ikke det, han er altfor lur og velartikulert.. Men eksen min sa noe artig.. Det var ganske så mørkt i rommet og han sa at jeg var så fin når det var mørkt, eller i mørket.. Hehe.. oops..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...